ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 23860
  • ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
چند محله در غرب شهر موصل در اشغال تروریست‌های داعش است؟ + نقشه میدانی، تصاویر و فیلم

چند محله در غرب شهر موصل در اشغال تروریست‌های داعش است؟ + نقشه میدانی، تصاویر و فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، آخرین تحولات میدانی از غرب شهر موصل حاکیست، از صبح امروز نیروهای واکنش سریع ارتش عراق و پلیس فدرال عملیات جدیدی را در محور غربی محله موصل قدیم آغاز کردند و پشتیبانی یگان موشکی توانستند بخش وسیعی از منطقه « باب البیض» را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، آخرین تحولات میدانی از غرب شهر موصل حاکیست، از صبح امروز نیروهای واکنش سریع ارتش عراق و پلیس فدرال عملیات جدیدی را در محور غربی محله موصل قدیم آغاز کردند و پشتیبانی یگان موشکی توانستند بخش وسیعی از منطقه « باب البیض» را به کنترل خود درآورند.

از سویی دیگر، نیروهای عراقی مستقر در محله الزنجیلی توانستند با حملات گسترده، مکان آموزش نیروهای انتحاری گروه تروریستی داعش را پاکسازی کنند. در حال حاضر، یگان موشکی ارتش عراق در حال هدف قرار دادن مواضع تروریست ها در شرق این محله است.

**برای مشاهده اندازه اصلی نقشه روی آن کلیک کنید**

  تاکنون ۷۰ درصد محله الزنجیلی از وجود عناصر تروریستی پاکسازی شده است. قابل ذکر است هفته گذشته این محله از وجود تروریست ها پاکسازی شد اما تروریست ها با چند حمله انتحاری توانستند نیمی از این محله را دوباره اشغال کنند.

اگر نیروهای عراقی موفق به پاکسازی محله الزنجیلی شوند، تروریست های داعشی در محله های « الشفاء و باب السنجار» از محور غربی در محاصره قرار می گیرند و جا به جایی آنان به سمت محور جنوبی ( محله موصل قدیم) با مشکل جدی روبه رو می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، تاکنون ۱۷۶ کیلومتر مربع از مساحت شهر موصل به کنترل نیروهای عراقی درآمده و فقط ۴ محله « الزنجیلی، باب السنجار، الشفاء و موصل قدیم» در اشغال عناصر تروریستی داعش است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.