ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 23881
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲:۴۸
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
3 تروریست مالزی در مراوی فیلیپین به هلاکت رسیدند

3 تروریست مالزی در مراوی فیلیپین به هلاکت رسیدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، معاون نخست وزیر مالزی با اعلام شناسایی شدن هویت 2 تن از مالزیایی های کشته شده در مراوی فیلیپین اعلام کرد هویت سومین شهروند مالزی همچنان تحت بررسی است.دولت فیلیپین هفته جاری اعلام کرد گروهی از تروریست های خارجی در کنار تروریست های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، معاون نخست وزیر مالزی با اعلام شناسایی شدن هویت 2 تن از مالزیایی های کشته شده در مراوی فیلیپین اعلام کرد هویت سومین شهروند مالزی همچنان تحت بررسی است.
دولت فیلیپین هفته جاری اعلام کرد گروهی از تروریست های خارجی در کنار تروریست های محلی ‘مائوته’ مرتبط با گروه تکفیری داعش در شهر ‘مراوی’ حضور دارند که تعدادی از آنها که اتباع مالزی، اندونزی و سنگاپور هستند، به هلاکت رسیده اند.
درگیری بین نظامیان فیلیپین و تروریست ها از روز سه شنبه هفته گذشته در این شهر در جزیره میندانائو آغاز شده و تاکنون بیش از 100 نفر از دو طرف کشته شده اند.
‘رودریگو دوترته’ رئیس جمهوری فیلیپین نیز از روز سه شنبه در جزیره 20 میلیون نفری میندانائو که بیش از 20 استان این کشور در ان واقع است، حکومت نظامی اعلام کرد.
دولت مالزی نیز با توجه به حضور تروریست های این کشور در جنوب فیلیپین و احتمال افزایش تردد تروریست ها در مناطق مرزی تدابیر امنیتی را افزایش داد.
به نوشته تارنمای روزنامه ‘اتوسان’، معاون نخست وزیر مالزی در گفت وگو با خبرنگاران با استناد به اظهارات رئیس نیروهای مسلح فیلیپین، کشته شدن سه شهروند این کشور را در این منطقه تایید کرد.
مقامات فیلیپین، پیش از این هلاکت ‘عبدالرحمان اسماوی’ از ایالت کلانتان و دکتر ‘کامسا یحیی’ از ایالت کداح مالزی در مراوی را تایید کرده اند.
احمد زاهد حمیدی در ادامه گفت که احتمال جذب نیرو از میان 200 هزار تن از ساکنان ‘مراوی’ توسط تروریست ها وجود دارد، زیرا تروریست ها از این شهر به عنوان پایه ای برای تشکیل حلافت به اصطلاح اسلامی استفاده می کردند.
وی گفت که حدود 400 تروریست محلی و خارجی در شهر مراوی بوده اند.
آساق**1611**انتشاردهنده: رضاپیمان یغمایی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.