ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 23944
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۳۱
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
شکار فرانسوی‌های داعش در موصل

شکار فرانسوی‌های داعش در موصل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، روزنامه وال استریت ژورنال نوشت که نیروهای ویژه فرانسه برای کمک به نیروهای عراقی و تضمین این مساله که شهروندان این کشور که در موصل در کنار داعش می‌جنگند، نتوانند فرار کرده و در بازگشت به کشور تهدید تلقی شوند، فهرستی از آنها […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، روزنامه وال استریت ژورنال نوشت که نیروهای ویژه فرانسه برای کمک به نیروهای عراقی و تضمین این مساله که شهروندان این کشور که در موصل در کنار داعش می‌جنگند، نتوانند فرار کرده و در بازگشت به کشور تهدید تلقی شوند، فهرستی از آنها را در اختیار نیروهای زمینی عراق قرار داده‌اند.

وال استریت ژورنال نوشت، تصاویر، محل فعالیت آنها و اطلاعات دیگر مربوط به شهروندان فرانسوی در گروه داعش در عراق که توسط پهپادهای شناسایی و رهگیری‌های رادیویی به دست آمده برای کمک به نیروهای عراقی در اختیار آنها گذاشته می‌شود تا آنها این افراد را بیابند و بدون آنکه محاکمه‌ای در عراق صورت گیرد، آنها را از میان بردارند.

نه منابع عراقی و نه منابع فرانسوی به تعداد شهروندان این کشور اروپایی که در کنار داعش فعال هستند، اشاره ای نکرده‌اند اما گفته می‌شود که ۳۰ مرد تا به حال شناسایی شده‌اند که اهداف ارزشمندی هم هستند.

صدها تن از ۱۷۰۰ شهروند فرانسوی که گمان می‌رود از زمان رشد داعش در ۲۰۱۴ به این گروه تروریستی پیوسته باشند، تا به امروز کشته شده‌اند.

گمان می‌رود که فرانسه تنها کشور غربی است که به صورت فعالانه به دستگیری و کشتن شهروندانش در عراق و سوریه دست زده باشد؛ اوضاعی که از سوی کارشناسان یک “حیطه قانونی نامعلوم” است.

فرانسه یکی از کشورهایی است که به شدت شاهد خشونت‌های داعش بوده است. در مجموع تا به حال ۲۳۶ تن در جریان حملات اخیر این گروه تروریستی در این کشور کشته شده‌اند.

در حال حاضر، ۱۲۰۰ نیروی فرانسوی در عراق مستقرند تا به ائتلاف ضد داعش تحت رهبری آمریکا در بازپس گیری موصل کمک کنند. فرانسه همچنین بخشی از نیروهای ائتلاف ضد داعش در سوریه نیز است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.