ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 23956
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۴۹
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :

نیروی دریایی روسیه اهداف داعش در پالمیرا را از مدیترانه هدف قرار داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است، حملات مذکور علیه مخفیگاه‌های شبه‌نظامیان داعش در شهر پالمیرا (تدمر) در استان حمص سوریه بوده که تجهیزات نظامی سنگین در آن نگهداری می‌شده و محل اعزام نیروی انسانی به رقه، پایتخت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است، حملات مذکور علیه مخفیگاه‌های شبه‌نظامیان داعش در شهر پالمیرا (تدمر) در استان حمص سوریه بوده که تجهیزات نظامی سنگین در آن نگهداری می‌شده و محل اعزام نیروی انسانی به رقه، پایتخت خلافت خودخوانده داعش بوده است.

پرتاب‌های موشکی مذکور از روی ناوشکن “آدمیرال اسن” و زیردریایی “کراسنودار” انجام شد و چهار موشک کروز “کالیبر” از شرق مدیترانه علیه اهداف داعش در شهر پالمیرا شلیک شد. طبق بیانیه وزارت دفاع روسیه، تمام اهداف هدف حمله قرار گرفت.

در این بیانیه تاکید شده است، از قبل به ارتش‌های آمریکا، ترکیه و رژیم صهیونیستی هشدار داده شد. در این بیانیه آمده است: فرماندهی ارتش آمریکا، ترکیه و اسرائیل از طریق کانال‌های عملیاتی در زمان مناسب مطلع شده بودند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.