ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 23987
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۸:۰۷
  • 69 بازدید
  • ارسال توسط :
گمان برده اند که “سید آل هاشم” اسیر دسیسه های هزار رنگشان خواهد شد

گمان برده اند که “سید آل هاشم” اسیر دسیسه های هزار رنگشان خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رامین نظامی‌خواه طی مطلبی در زیتون نوشت: آیت الله مجتهد شبستری پس از 22 سال مجاهدت در سنگر امامت جمعه تبریز با مردم انقلابی آذربایجان وداع کرد. چه تلخ بود گریه پدران شهید داده و چه زیبا شعارهای جوانهای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رامین نظامی‌خواه طی مطلبی در زیتون نوشت:

آیت الله مجتهد شبستری پس از 22 سال مجاهدت در سنگر امامت جمعه تبریز با مردم انقلابی آذربایجان وداع کرد. چه تلخ بود گریه پدران شهید داده و چه زیبا شعارهای جوانهای مومن انقلابی در وداع با نماینده رهبری.

وداعی پرشور که با استقبال گرم از حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم کامل خواهد شد و یک بار دیگر ولایتمداری مردمان این دیار را به رخ خواهد کشید.

در حاشیه زیبایی های این ماجرا اما، هستند مغرضان انگشت شماری هم که دمل چرکین دشمنی شان دوباره سر باز کرده؛ گمانِ بیجا برده اند آب گل آلود شده و هوس صید ماهی تفرقه به سرشان زده. غافل از آنکه تیرشان مثل همیشه به سنگ می خورد. غافل از آنکه آذربایجان اویاخدی.

تاریخ چه عجیب تکرار می شود. کینه امام دارند و با فرستاده نائب بر حق امام دشمنی می کنند. با مجتهد دشمنی می کنند؛ کسانی که زخم خورده غریو یا حسین(س) این مردم ولایتمدارند و درخشش نقاط روشن پرشمار در کارنامه انقلابی گری آیت الله، کورشان کرده.

یکی شان، همان کسی که کار گزافه گویی اش به ادعای استیضاح امام حسین(ع) رسیده بود اما عمار آذربایجان رسوایش کرد و جواب دندان شکنی از مردم غیرتمند آذربایجان گرفت تا ننگ توهین به سرور و سالار شهیدان تا ابد بر پیشانی اش بماند.

با مجتهد دشمنی می کنند؛ نامردمانی که عاشورای 88 با هلهله و حمله به خیمه های عزای حسین(س) و عباس(س)، ننگ ابدی را برای خود خریدند اما 8 دی ماه، سیلی اول را از آذربایجان، سر ایران، خوردند تا تاریخ بنویسد آذربایجان کوفه نیست. تا تاریخ بنویسد مجتهد سکوت نکرد. تا تاریخ بنویسد تبریز قیام کرد تا ایران قیام کند.

اینان گمان کرده اند عمار آذربایجان که رفت؛ تبریز می شود جولانگاه ضدانقلاب. هیهات که مجتهد نه اولین از سلسله عمارهای این دیار است و نه آخرین.

دشمنی دیدن از فرسودگان انقلابی نه قصه امروز امامان جمعه تبریز است که این شهر خیلی دو شهید محراب تقدیم به اسلام و انقلاب کرده. والله که خون آیت الله قاضی طباطبایی و آیت الله مدنی هدر نرفته و بعد رهروی صادقانه این مسیر توسط بزرگمردانی به نام ملکوتی و مجتهد شبستری ، حالا خون آن دو سید شهید در رگهای سید جلیل القدر دیگری می جوشد.

جوانمردی که سالها سنگرنشین جهاد و عقیده و سیاست و نظام بوده حالا به تبریز باز می آید تا محراب نشین سنگر عبادت و سیاست آدینه باشد.

سید آل هاشم می آید تا غصه خداحافظی مجتهد التیام یابد و لذت علی الدوام ما تبریزی ها، لاینقطع بماند از حیث فخر به عالمان انقلابی در سنگر نمایندگی ولی فقیه که سرآمد بصیرت و مردم داری اند.

خلاصه کلام، چه ساده اندیش اند و کم عقل، آن ها که گمان برده اند سید آل هاشم اسیر دسیسه های هزار رنگ شان خواهد شد. نه آقایان، به کاهدان زده اید!

چند صباحی که بگذرد و روزهای ماندگار دیگری از روزگار انقلاب برسد؛ خواهید شنید فریادهای انقلابی امام جمعه تبریز و خواهید دید صلابت اسلامی نماینده ولی فقیه در دیار آذربایجان را.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.