ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 24059
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۲۰
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
ویدیو؛ مخفیگاه‌های داعش در دل صحرای سوریه

ویدیو؛ مخفیگاه‌های داعش در دل صحرای سوریه

العالم – سوریه داعشی ها برای استقرار طولانی مدت در صحرای سوریه برنامه ریزی کرده اند، به ویژه در منطقه نزدیک میدان های نفتی در شرق حمص که منبع مالی مهمی برای خرید سلاح و جذب نیروهای خارجی و تقویت حضور نظامی داعش به شمار می رود. ارتش سوریه با پیشروی در مرکز صحرای سوریه، غارها و مخفیگاه هایی کشف کرد […]

العالم – سوریه

داعشی ها برای استقرار طولانی مدت در صحرای سوریه برنامه ریزی کرده اند، به ویژه در منطقه نزدیک میدان های نفتی در شرق حمص که منبع مالی مهمی برای خرید سلاح و جذب نیروهای خارجی و تقویت حضور نظامی داعش به شمار می رود.

ارتش سوریه با پیشروی در مرکز صحرای سوریه، غارها و مخفیگاه هایی کشف کرد که عناصر مسلح داعش به منظور استقرار طولانی مدت در منطقه، آنها را مجهز کرده بودند. آنها گمان می کردند مناطق بیابانی که تا شهر دیرالزور و مرزهای عراق کشیده شده اند، مواضع راهبردی آنهاست؛ زیرا به مناطق تحت کنترل داعش در عراق نزدیک هستند.

به نوشته “اسپوتنیک”، ارتش سوریه در عملیات اخیر خود موسوم به “بامداد بزرگ” موفق شد تروریست های داعش را از بیش از 5 هزار کیلومتر بیرون راند؛ این مسافت تعدادی میدانهای نفتی مهم بویژه شرکتهای الشاعر، المهر و حیان علاوه بر کارگاه های فسفات در خنیفس که اخیرا ارتش سوریه در شرق حمص آنها را به کنترل درآورد، در برگرفته است. نیروهای ارتش سوریه همچنین طی این عملیات وارد دهها روستا و شهرک شدند. 

ارتش سوریه در این عملیات، تجهیزات و خودروهای زرهی ساخت آمریکا را که تروریستهای داعش آنها را در نبردهای بیابانی به کار می بردند، منهدم کرد.

210

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.