ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 24109
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۳۳
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
امسال اعزام رسمی کاروان زیارتی برای ارتحال امام(ره) نداریم/فاضلاب رها شده در وسط شهر معمولان باید ساماندهی شود

امسال اعزام رسمی کاروان زیارتی برای ارتحال امام(ره) نداریم/فاضلاب رها شده در وسط شهر معمولان باید ساماندهی شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام احمد حکیمی گیلانی امام جمعه معمولان در حاشیه شورای اداری این بخش در گفتگو با بیان روز در معمولان با قدردانی از حضور مردم در انتخابات 29اردیبهشت اظهار داشت: درطول این مدت که در معمولان مستقرشده ام  دراین بخش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام احمد حکیمی گیلانی امام جمعه معمولان در حاشیه شورای اداری این بخش در گفتگو با بیان روز در معمولان با قدردانی از حضور مردم در انتخابات 29اردیبهشت اظهار داشت: درطول این مدت که در معمولان مستقرشده ام  دراین بخش 2انتخابات مجلس شورای اسلامی ، خبرگان رهبری و امسال هم انتخابات ریاست جمهوری وشوراها بدون هیچ حاشیه و دغدغه امنیتی و درگیری برگزار شد.

وی افزود:درسایه وحدت و تعامل خوب بین مسولین ومردم شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور وسالم بودیم.

 امام جمعه معمولان ادامه داد:در انتخابات آن چیزی که برای ما مهم است همان لبخندی که برلبان مقام معظم رهبری نقش بست.

 حجت الاسلام حکیمی با اشاره به حضور 42میلیونی مردم در انتخابات گفت:این حضور پرشور و با معنا نشان دهنده رضایت مردم ازنظام مقدس جمهوری اسلامی و در لبیک گفتن به مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به همزمانی ارتحال امام با ایام ماه مبارک رمضان افزود:برای اولین بار که اعزام به صورت گروهی برای عزیمت به حرم امام راحل نداریم.

امام جمعه معمولان با بیان اینکه همواره مردم ثابت کرده اند برای ارزشها وشاخص های انقلاب ارزش قائل هستند یادآورشد:این تکریم ملت از شخصیت امام(ره) نشان از ولایتمداری،بصیرت و قدر شناسی مردم  است که یکی ازبرکات امام (ره) هم همین نیز رفع محرومیت به وسیله پیروزی انقلاب بود.

حکیمی با انتقاد از ذبح غیرمجاز دام و مرغ در سطح شهر معمولان تصریح کرد:دستگاه های نظارتی در این خصوص ورود جدی پیدا کنند و برای حفظ سلامتی مردم با متخلفین برخورد جدی داشته باشند.

امام جمعه معمولان با انتقاد از فاضلاب رها شده در وسط این شهر یادآورشد:فاضلاب هایی که در وسط شهر جاری می شوند مردم همجوار این سدها را اذیت می کند که نیاز شهرداری و دیگر مسئولین برای رفع این مشکل دست به دست هم دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.