ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 24161
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۸:۵۶
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
اعزام ۲۸۴ نیروی عمرانی از آران و بیدگل برای بازسازی عتبات عالیات

اعزام ۲۸۴ نیروی عمرانی از آران و بیدگل برای بازسازی عتبات عالیات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛ مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آران و بیدگل صبح امروز در جمع خبرنگاران، در تشریح فعالیت‌های این ستاد اظهار کرد: این ستاد به صورت رسمی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز و علاوه بر شرکت در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛ مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آران و بیدگل صبح امروز در جمع خبرنگاران، در تشریح فعالیت‌های این ستاد اظهار کرد: این ستاد به صورت رسمی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز و علاوه بر شرکت در فعالیت‌های عمرانی، به جمع آوری کمک‌های مردمی و پذیرایی از زائران حسینی در پیاده روی اربعین اقدام کرده است.

احمد عدالت پور به همکاری این ستاد با صاحبان صنایع شهرستان اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته تاکنون ۶۰۰ تخته فرش ماشینی و دستبافت برای استفاده در اماکن متبرکه اهدا شده است.

وی فعالیت کارگاه فرش دستبافت ستاد عتبات عالیات آران و بیدگل را یادآور شد و خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت مردم شهرستان در تولید فرش دستباف، کارگاه فرش دستباف این ستاد فعالیت خود را آغاز کرده و سه دار قالی در آن برپاست که تاکنون پنج تخته فرش نفیس دستبافت بافته شده در آن برای حرم های مقدسه ارسال شده است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آران و بیدگل ادامه داد: پنج تابلو فرش نفیس به ارزش ۱۶۰ میلیون ریال نیز از سوی این ستاد تهیه شده است.

وی افزود: حرم طفلان مسلم، محمد بن عقیل برادر حضرت مسلم، صحن حضرت زهرا(س)، مسجد جوادین(ع) کاظمین و سرداب غیبت حضرت حجت(عج) از جمله طرح هایی بود که ستاد بازسازی عتبات آران و بیدگل با اعزام نیرو و مصالح در آن شرکت داشته است.

عدالت پور جمع آوری بیش از ۶۰۰ میلیون ریال وجه نقد و ۲۰۰ گرم طلا برای کمک به فعالیت‌های عمرانی اماکن متبرکه را به عنوان دیگر فعالیت این ستاد معرفی کرد.

وی با بیان این که مصالح مورد استفاده در عملیات عمرانی نیز با کمک های مردمی تامین می شود اضافه کرد: بیش از ۷۰ درصد عملیات عمرانی حرم طفلان مسلم، شامل اجرای ۴۳۰ متر مربع سنگ کاری و ۳۸۰ متر مربع کاشی کاری در حرم طفلان مسلم با اعزام ۱۷۶ استادکار و ۱۰۸ نیروی کار از سوی این ستاد انجام شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.