ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 24189
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
  • 587 بازدید
  • ارسال توسط :
مکتبى که شهادت دارد اسارت ندارد/از آن چیزی مى ترسم که منافقین و کفار را شاد کند

مکتبى که شهادت دارد اسارت ندارد/از آن چیزی مى ترسم که منافقین و کفار را شاد کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  چرام شهید سیف‌اله راهخداپور تحصیلات خود را تا سال دوم دبیرستان در زادگاهش گذراند. وی  با شروع جنگ تحمیلی ، به عضویت سپاه پاسداران درآمد.در طول مدت جنگ مسئوولیت های  مختلفی از جمله سرپرستی حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی دهدشت را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  چرام شهید سیف‌اله راهخداپور تحصیلات خود را تا سال دوم دبیرستان در زادگاهش گذراند.

وی  با شروع جنگ تحمیلی ، به عضویت سپاه پاسداران درآمد.در طول مدت جنگ مسئوولیت های  مختلفی از جمله سرپرستی حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی دهدشت را به عهده داشت.
 

زمان شهادت

سرانجام در تاریخ 11خرداد ماه 1373 در درگیری با عده ای از اشرار فراری در منطقه تنگ پیرزال به شهادت رسید.
 

 

پیام شهید http://choram.ir

بسمه تعالى 
با سلام به امام‌زمان (عج) و رهبر کبیرانقلاب حضرت امام خمینى و سلام به ملت شهید پرور 
ایران ،سلام به شهداى راه دین از صدر اسلام تا ظهور مهدى (عج) و سلام به خانواده عزیزم .

  مکتبى که شهادت دارد اسارت ندارد 

هر درختى براى رشد نیاز به ریشه دارد .هر انقلاب براى رشد نیاز به خون دارد که این خونها روزى چون سیل‌خروشان‌تمامى‌تباهیهاو تمامى نیروهاى کفر از امپریالیسم تا سویالیسم و دیگر ایسم ها تا گروههاى منحرف و سازمانهاى وارداتى‌شرق‌وغرب‌وچپ‌وراست را در خود فرو برد.    پدرومادر عزیزم :
اگر من نیز به آرزوى دیرینه‌ام رسیده‌ام و شهادت ار دریافته‌ام امیدم این است که هرگز حتى یک قطره اشک برمن نریزید .زیرا از آن مى ترسم که منافقین و کفار را شاد کنید .دست دعا به سوى خداى بزرگ دراز کنید.

 

الهى ، معبودم، نمیدانم که شکر تو را چگونه ادا کنم که به من لطف و مرحمت نمودى که در این قافله سرباز خمینى باشم و در رکاب او با دشمنان دینت پیکار کنم.

http://choram.ir

خدایا به من قدرت بده بازوانم را پرتوان کن :رزمم را پرخروش گردان ،ایمانم را استوار بنما تا آخرین نفس بادشمنان‌اسلام‌چه در داخل و چه در خارج مبارزه کنم و در این راه فیض شهادت را نصیبم گردان،و اما اگر لیاقت شهید شدن نصیبم شد چند جمله اى با امت شهید پرور دارم .

اى راهیان قله فتح اسلام ،مبادا از خط امام خارج شوید و حب دنیا و جاه و مقام شما را به انحراف بکشد که نابودى این انقلاب (خداى ناخواسته) پایمال کردن خون سرخ هزاران شهید از انقلاب محمد(ص) تا انقلاب خمینى مى باشد.

در راه‌خدا استقامت‌کنید

 در این راه اگر رهبرانتان را گرفتند و اگر وزیرانتان را در زیر آوار کشتند،اگررئیس‌جمهور و نخست وزیرتان را سوزاندند ،اگر بدنهایتان را قطعه قطعه کردند،اگر کودکانتان را زنده زنده سوزاندند .پرچم لااله‌الا الله را سربلند و پرافتخار بر قله فتح برسانید و ناامید نشوید و در این راه استقامت کنید ،جانبازى کنید که :
اولئک اصحابالجنه خالدین فیها جزاءبما کانو یعملون .

امت قهرمان خمینى این رهبر میدان جهاد ،این رهبر بکتا یاور محرومان ،این خدا مرد را تنها نگذارید که مبادا اهل کوفه باشید.
اگر میخواهیدبدانید شهید چه مى گوید پاى صحبت امامش خمینى بت شکن بنشینید ،ما جانى را دادیم ،گرفته بودیم ،و به کسى دادیم که از او گرفتیم .رویم سیاه، پاک گرفته بودم و شرط امانت دارى را به جاى نیاورده بودم .یک انسان هرچه بکوشد تازه کارى کرده که از دستش بر مى آمده و کسى که آنچه از دستش برآید نکند مقصر است. ما کاى کردیم که خیلى زودتر باید مى کردیم و براى خواب ماندنمان ازدرگاه‌احدیت‌تقاضاى‌بخشش داریم و خدا الرحمن‌الرحیم‌است.

امام ا فراموش نکنید مبادا نماز جمعه را کم بشمارید. مبادا سه جمعه سرهم بدون دلیل ترک نماز جمعه کنید.
دین به شهید ،برگرفتن اسلحه اوست و کسى از حزب الله اگر سلاح برزمین گذارد خون شهید به گردن اوست .

به امیدثانیه‌اى‌هستم‌که‌مرگ‌سرخ‌راکه از محراب على (ع) و شمشیر حسین (ع) سرچشمه‌میگیرد در آغوش بگیرم .
پیام شهید خون اوست که در راه خدا ریخته مى شود ،خداوند ما را از شهداء قرار دهد و توفیق عنایت کند که مسئولیت خونمان را درک کنیم .

مادرجان :میدانم که براى آمدنم ثانیه شمارى مى کنید ،اما چه کنم که خداوند مرا به سوى حق دعوت کرد .و من عاشقانه به ملاقات او شتافتم و مسئولیت خود را بدون هیچ کم و کسرى به انجام رساندم.      

والسلام .

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.