ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 24236
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱:۲۰
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
500 نفر از خانواده شهدا و ایثارگران البرزی به مرقد امام اعزام می‌شوند

500 نفر از خانواده شهدا و ایثارگران البرزی به مرقد امام اعزام می‌شوند

محمدعلی آلیانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی(ع)، اظهار داشت: در این روز 500 نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگر استان البرز به جایگاه ویژه در مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند. معاون فرهنگی بنیاد شهید استان البرز با بیان اینکه کارت‌های جایگاه بین خانواده‌های شهدا و ایثارگران توزیع […]

محمدعلی آلیانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی(ع)، اظهار داشت: در این روز 500 نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگر استان البرز به جایگاه ویژه در مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید استان البرز با بیان اینکه کارت‌های جایگاه بین خانواده‌های شهدا و ایثارگران توزیع شده است، ادامه داد: به اتوبوس‌ها و ماشین‌های شخصی خانواده شهدا و ایثارگران کارت تعلق گرفته است

وی با اشاره به اینکه در روز 13 خرداد ماه سال جاری همه بنیادهای شهید استان البرز مراسم عزاداری به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، بیان کرد: در همان روز در 17 حسینه بنیاد شهید البرز و 2 گلزار فرهنگی شهدای استان مراسم عزاداری برگزار می‌شود.

آلیانی اضافه کرد: در 17 و 18 خرداد ماه سال جاری در خانه شاهد و ایثارگر استان برنامه انس با قرآن برای هدیه به روح امام راحل برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.