ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 24240
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱:۴۳
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
بازگشت تروریست‌ها به غرب در صورت شکست داعش

بازگشت تروریست‌ها به غرب در صورت شکست داعش

هادی محمدی کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه ارکان اصلی داعش را بعثی های عراق تشکیل می دهند، عنوان کرد: تعدادی از اعضای بدنه و فرماندهی این تشکیلات سعودی هستند و بخش هایی از آن را هم مردم اردن و تونس و شمال آفریقا تشکیل می […]

داعشهادی محمدی کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه ارکان اصلی داعش را بعثی های عراق تشکیل می دهند، عنوان کرد: تعدادی از اعضای بدنه و فرماندهی این تشکیلات سعودی هستند و بخش هایی از آن را هم مردم اردن و تونس و شمال آفریقا تشکیل می دهند.
وی افزود: آن قسمت از تشکیلات داعش که عمدتا در مسئولیت های مهم و فرماندهی نیستند را تروریست‌هایی از کشورهای غربی تشکیل می دهند.
محمدی ادامه داد: در صورتی که داعش در عراق و سوریه به پایان راه خود رسیده باشد، بدیهی است همان اتفاقی که در افغانستان رخ داد، این بار هم رخ می دهد و تروریست‌ها یک به یک به کشورهایشان بازمی گردند.
این کارشناس مسائل غرب آسیا یادآور شد: انتظار می رود چنانچه در سوریه و عراق تکلیف داعش به زودی مشخص شود ، بخشی از بدنه داعش به کشورهای مبدا خود برگردند و در آن مناطق دست به اقدامات تروریستی بزنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.