ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 24242
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱:۵۴
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
جنگ با تروریسم بدون روسیه غیرممکن است

جنگ با تروریسم بدون روسیه غیرممکن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  بولتن نیوز، “آنتونیو گوترش” دبیرکل سازمان ملل متحد تأکید کرد جنگ با تروریسم بدون مشارکت روسیه غیرممکن است.از سوی دیگر وزارت دفاع روسیه امروز پنجشنبه اعلام کرد: جنگنده های روسیه روز سه شنبه بیش از 80 عنصر داعش را در جریان عزیمت از شهر رقه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  بولتن نیوز، “آنتونیو گوترش” دبیرکل سازمان ملل متحد تأکید کرد جنگ با تروریسم بدون مشارکت روسیه غیرممکن است.
از سوی دیگر وزارت دفاع روسیه امروز پنجشنبه اعلام کرد: جنگنده های روسیه روز سه شنبه بیش از 80 عنصر داعش را در جریان عزیمت از شهر رقه به شهر تدمر سوریه به هلاکت رساندند.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه خود آورده است: در حمله هوایی جنگنده های روس همچنین 36 خودرو، هشت تانکر و 17 خودروی شاسی بلند مجهز به تیربار منهدم شد.
براساس این بیانیه، بیش از 80 نفر از داعشی ها با این خودروها شب سی ام ماه مه درحال تلاش برای خروج از رقه به سمت تدمر بودند.
این بیانیه افزود: فرماندهی گروه نیروهای روس مستقر در خاک سوریه به اتخاذ تدابیر ضروری برای جلوگیری از خروج گروهک های داعش از رقه به سمت دو استان حمص و حماه ادامه می دهند.
رقه مقر اصلی گروه تروریستی داعش در سوریه است که تحت محاصره قرار دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.