ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 24343
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
  • 255 بازدید
  • ارسال توسط :
ارسال ۶۰۰ تخته فرش از آران و بیدگل به عتبات عالیات

ارسال ۶۰۰ تخته فرش از آران و بیدگل به عتبات عالیات

احمد عدالت پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اینکه آران و بیدگل قطب تولید فرش ماشینی در آران و بیدگل است خیران این شهرستان به ویژه در سال اخیر در اهدای انواع فرش برای مفروش کردن حرم امامان معصوم در عتبات عالیات پیش قدم بوده اند. وی تصریح […]

احمد عدالت پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اینکه آران و بیدگل قطب تولید فرش ماشینی در آران و بیدگل است خیران این شهرستان به ویژه در سال اخیر در اهدای انواع فرش برای مفروش کردن حرم امامان معصوم در عتبات عالیات پیش قدم بوده اند.

وی تصریح داشت: فرش های اهدایی برای مفروش کردن حرم های ائمه در نجف، کربلا، سامرا و کاظمین استفاده شده است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آران و بیدگل تاکید کرد: اعتبار هزینه شده برای بافت این فرش ها بیش از هشت میلیارد ریال است که توسط صاحبان صنایع و خیران آران و بیدگل تامین شده است.

وی همچنین گفت: در مدت دو سال اخیر ۵۰۰ نفر از استادکاران آران و بیدگلی برای مرمت حرم ائمه (ع) به کربلا، نجف و کاظمین اعزام شده اند و در ماه اخیر نیز ۲۸۴ نفر برای فعالیت های عمرانی به کربلا اعزام شده اند.

عدالت پور تصریح کرد: جمع آوری بیش از ۶۰۰ میلیون ریال وجه نقد برای کمک به فعالیت‌های عمرانی اماکن متبرکه، اهدای بیش از ۳۰۰ گرم طلا و ارسال بیش از ۵۰ تن انواع مصالح ساختمانی از دیگر فعالیت های ستاد بازسازی عتبات عالیات آران و بیدگل است.

وی فعالیت کارگاه فرش دستبافت ستاد عتبات عالیات آران و بیدگل را یادآور شد و گفت: با توجه به فعالیت مردم شهرستان در تولید فرش دستباف، کارگاه فرش دستباف این ستاد فعالیت خود را آغاز کرده و سه دار قالی در آن برپاست که تاکنون پنج تخته فرش نفیس دستبافت بافته شده در آن برای حرم های مقدسه ارسال شده است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آران و بیدگل اضافه کرد: پنج تابلو فرش نفیس به ارزش ۱۶۰ میلیون ریال نیز از سوی این ستاد تهیه شده است که در آینده ای نزدیک به عتبات ارسال می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.