ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 24381
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
آیا نیروهای بسیج مردمی عراق وارد خاک سوریه شدند؟ + نقشه میدانی و فیلم

آیا نیروهای بسیج مردمی عراق وارد خاک سوریه شدند؟ + نقشه میدانی و فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، آخرین تحولات میدانی از شمال غرب استان نینوا حاکیست، عملیات نیروهای بسیج مردمی در نزدیکی مرزهای سوریه در حومه روستای « الجایر» ادامه دارد. در جریان این عملیات، تاکنون ۳ خودروی انتحاری و سکوی پرتاپ موشک های ضد زره گروه تروریستی داعش منهدم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، آخرین تحولات میدانی از شمال غرب استان نینوا حاکیست، عملیات نیروهای بسیج مردمی در نزدیکی مرزهای سوریه در حومه روستای « الجایر» ادامه دارد. در جریان این عملیات، تاکنون ۳ خودروی انتحاری و سکوی پرتاپ موشک های ضد زره گروه تروریستی داعش منهدم شده است.

پس از درگیری های چند ساعته، خطوط دفاعی تروریست ها در ورودی های این روستا شکسته شده و در حال حاضر درگیری ها در حومه شرقی ادامه دارد. تروریست های داعش به شدت تلاش می کنند از ورود نیروهای عراقی به روستا « الجایر» جلوگیری کنند.

از سویی دیگر، عملیات نیروهای بسیج مردمی در حومه جنوبی شهر القحطانیه برای پاکسازی منطقه البعاج آغاز ادامه دارد. یگان موشکی جبهه مقاومت نیز به شدت مواضع تروریست ها را هدف قرار می دهد.

تاکنون روستای « الخبره» و مجتمع مسکونی « الصکار» در حومه منطقه البعاج از وجود عناصر تروریستی پاکسازی شده است. با آزادی این مجتمع مسکونی، نیروهای بسیج مردمی صدها شهروند عراقی محبوس شده را به مناطق امن منتقل کردند.

عملیات پاکسازی شهر البعاج از محور «مجتمع های مسکونی الصکار، الرسالة و الحمدانیه ( جنوب شرقی) و از محور «الجریفی» ( شمال) ادامه دارد.

نقشه میدانی شمال غرب عراق **برای مشاهده اندازه اصلی رو نقشه کلیک کنید **

همزمان با پیشروی های سریع در مرزهای مشترک عراق و سوریه، رسانه های گروه های تروریستی خبر ورود نیروهای بسیج مردمی را به جنوب شرق استان الحسکه و آزادسازی دو روستای «قصیبه و البوادری» منتشر کردند.

 فرمانده گردان «امام خامنه ای» بسیج مردمی عراق در گفت وگو با مشرق خبر ورود نیروهای عراقی به خاک سوریه را تکذیب کرد و گفت: خبرسازی های رسانه های گروه های تروریستی صرفا یک جنگ روانی است و در حال حاضر، پاکسازی مناطق آلوده در شمال غرب استان نینوا در دستور کار قرار دارد.

خبرها از شهر موصل نیز حاکیست، سرعت پیشروی نیروهای ارتش عراق در محله الزنجیلی افزایش یافته است. نیروهای عراقی همچنین با هک کردن سیستم های شنود توانستند پایگاه های تروریست های داعش را در غرب این محله به محاصره خود درآورند.

نقشه میدانی غرب موصل؛ **برای مشاهده اندازه اصلی رو نقشه کلیک کنید **

با پاکسازی برخی مناطق در محله الزنجیلی، صدها نفر از شهروندان به مناطق امن منتقل شدند.نیروهای ارتش عراق در تلاش هستند با تکمیل پاکسازی این محله به سوی دروازه غربی محله باب السنجار پیشروی کنند.

فیلمی از درگیری های نیروهای ارتش عراق با عناصر تروریستی داعش در محله الزنجیلی در غرب شهر موصل

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.