ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 24469
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۵:۱۰
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم در فشافویه + عکس

تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم در فشافویه + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز ؛ پیکر مطهر شهید مدافع حرم با همراهی با شکوه مردم، خانواده معظم شهدا، مسئولان و عاشقان راه ایثار و شهادت در بخش فشافویه از توابع شهرستان ری تشییع شد. شرکت‌کنندگان در این مراسم با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز ؛ پیکر مطهر شهید مدافع حرم با همراهی با شکوه مردم، خانواده معظم شهدا، مسئولان و عاشقان راه ایثار و شهادت در بخش فشافویه از توابع شهرستان ری تشییع شد.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با حضور پرشور خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل ، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

پیکر این شهید والامقام در بخش فشافویه تشییع و پس از اقامه نماز توسط حجت‌الاسلام والمسلمین استیری امام جمعه حسن‌آباد به گلزار شهدای بهشت زهرا سلام‌الله علیها منتقل شد.

حاضران با سر دادن شعارهای «لبیک یا حسین (ع)» ، «لبیک یا زینب (س)» ، «کلنا عباسک یا زینب (س)» و … ضمن ادای احترام به ارزش‌های دین مبین اسلام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ، نفرت و انزجار خودشان از استکبار جهانی را اعلام کردند.

عاشقان راه ایثار و شهادت پس از ورود پیکر این شهید والامقام به گلزار شهدای بهشت زهرا سلام‌الله علیها ، پیکر شهید مدافع حرم را با ذکر صلوات و نام ائمه اطهار علیهم‌السلام همراهی کرده و ایستادگی خودشان پای ارزش‌های والامقام دین مبین اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خونشان را به جهانیان اعلام داشتند.

پیکر این شهید والامقام پس از انجام آیین تدفین در جوار شهدای فاطمیون آرام گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.