ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 24476
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۵:۲۴
  • 157 بازدید
  • ارسال توسط :
پاسخ یک فعال دانشجویی به اصلاح طلبان دانشگاه ارومیه

پاسخ یک فعال دانشجویی به اصلاح طلبان دانشگاه ارومیه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نسل برهان؛ هادی خرسندی، عضو سابق شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه در خصوص مطلب انتشار یافته در یکی از کانال های دانشجویی اصلاح طلب درباره نظر شهید چمران در مورد تقوی یادداشتی را نوشت که در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نسل برهان؛ هادی خرسندی، عضو سابق شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه در خصوص مطلب انتشار یافته در یکی از کانال های دانشجویی اصلاح طلب درباره نظر شهید چمران در مورد تقوی یادداشتی را نوشت که در ادامه قابل رویت است.

در زیر پرچم امیرالمؤمنین دشمن و دوست آنچنان واضح نبودند. دشمن همان حرفهائى را میزد که دوست میزند؛ همان نماز جماعت را که در اردوگاه امیرالمؤمنین می خواندند، در اردوگاه طرف مقابل هم – در جنگ جمل و صفین و نهروان – می خواندند. حالا شما باشید، چه کار میکنید؟ به شما میگویند: آقا! این طرفِ مقابل، باطل است. شما میگوئید: اِ، با این نماز، با این عبادت! بعضى‌شان مثل خوارج که خیلى هم عبادتشان آب و رنگ داشت. “امام خامنه ای”

این روز ها حال و روزمان خیلی شبیه آن موقع هاست کسانی از بزرگان و زیر دستان آنها بودند که در سالهای متوالی قصد براندازی نظام را کرده بودند با اینکه خود از افراد انقلاب و یاران امام بودند دیگر چه انتظاری از کسانی میشود داشت که امروز تفکر آنها را دنبال میکنند و امام را ندیده اند واقعا جای تأسف دارد افرادی از این بیانات دفاع کنند که خود در سال های اخیر کشور را به آشوب و نظام را به خطر انداختند الحق که باید به آنها آفرین گفت واقعا خوش زبان های قهاری هستند چه آن سردم دارانشان چه این یکبار مصرف هایی که هدفشان حمایت بی چون و چرای آن بالایی است.

خوشبختانه یا بدبختانه امروز که کلمه هرج و مرج به زبان می افتد مردم بیدار  به یاد آن سال منحوس می افتند و آن یقه سفیدی که سیگنال به دشمنان خونی این ملت داد و باعث این همه مشکل برای مردم کشور شد.

امروز هم شاهد هستیم که قوه قضاییه را تهدید میکنند که اگر با فلان شخص ما کار داشته باشید اعلام جنگ میکنیم بله درست است این ها برای منافع خود  هر خبطی را به جان میخرند اما میخواهم بگویم بدانند مردم دیگر با طناب پوسیده آنها به چاه نمی افتند این ملت بیدار تر از همیشه تمام مسائل را زیر نظر دارد و میدانند کجا ها لازم است دخالت کنند.

پس این ملت را بیشتر از این بی طاقت نکنید. اینها میگویند کدخدا را میشود راضی نگه داشت و کاری کرد به نفع ایران عزیزمان اقدام کند برای همین تمام اوامر او را بدون معطلی یک به یک و دقیق انجام دادند ولی باز هم اشتباه کردند اما اشتباه بزرگترشان این است که پی به غلطشان نبرده اند که هیچ از آن هم دفاع میکنند. امروز بچه های حزب‌الله و مدافعان حرم را تندرو میخوانند و به آنها برچسب ریا کاری میزنند در حالی که این هم فکران آنها بودند که در سال های مختلف در کشور خوردند و چاپیدند و پونز کاری کردند .

امروز در شبکه های غربی در حال لاف زدن با نامحرمان هستند شما ها بودید که بد نام کردید نه آن مدافعی که از جان خود مایه میگذارد و بخاطر اعتقادات و میهن پرستی به کشور های دیگر میروند و میجنگد تا امنیت را برای ایران به ارمغان بیاورد بعد یک عده در داخل کشور با خط گیری از غرب در حال فعالیت علیه نظام جمهوری اسلامی هستند. لااقل شما از چمران نگویید که تف سر بالاست!

*هادی خرسندی- عضو سابق شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.