ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 24486
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۰۱
  • 70 بازدید
  • ارسال توسط :
تغییر سیاست «چماق و هویج» به سیاست «چکش و سندان» ترامپ/ سند ۲۰۳۰؛ ترویج مفهوم «شهروند جهانی» به نسل آینده

تغییر سیاست «چماق و هویج» به سیاست «چکش و سندان» ترامپ/ سند ۲۰۳۰؛ ترویج مفهوم «شهروند جهانی» به نسل آینده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، رسانه‌ها در فضای خبری روزانه خود اخبار اختصاصی و عمومی مختلفی را منتشر می‌کنند که این اخبار بعضا فقط در یک رسانه منتشر شده است. گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان در نظر دارد هر روز اخبار منتخب فضای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، رسانه‌ها در فضای خبری روزانه خود اخبار اختصاصی و عمومی مختلفی را منتشر می‌کنند که این اخبار بعضا فقط در یک رسانه منتشر شده است. گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان در نظر دارد هر روز اخبار منتخب فضای مجازی را از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و حتی کانال‌های تلگرامی مختلف جمع‌آوری کرده و در قالب یک بسته خبری منتشر کند. در این بسته همه خبر‌ها و آیتم‌ها با ذکر منبع منتشر می‌شوند و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست.
 تغییر سیاست آمریکا در قبال ایران رضا سراج در کانال تلگرامش منتشر کرد: تغییر سیاست «چماق و هویج» به سیاست «چکش و سندان» ترامپ با تغییر راهبرد اوباما (مهار و تغییر رفتار ایران) استراتژی تغییر ساختار (نظام) ایران را در پیش گرفته است. پس از تصویب تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاش برای پیوند بیشتر با اسرائیل و ایجاد ناتوی عربی، با دستور ترامپ «مایکل دی‌آندریا» معروف به شاهزاده تاریکی که در ترور «شهید عماد مغنیه» فرمانده نظامی حزب‌الله نقش داشت؛ به عنوان مسئول بخش ماموریت‌های ایران در سازمان سیا منصوب شد. این انتصاب، به اقدامات تروریستی و خرابکاری علیه ایران شدت می‌بخشد. نیویورک تایمز انتصاب در سازمان سیا را اولین نشانه بزرگ دولت ترامپ برای اتخاذ رویکردی سخت علیه ایران خواند. در این رابطه «سوزان مالونی» تحلیلگر اندیشکده بروکینگز گفت: «سیاست تغییر نظام در ایران، محکوم به شکست است. استفاده از استراتژی تغییر نظام در ایران احمقانه است و نتایج زیان بخشی برای منافع آمریکا در پی خواهد داشت.» اتخاذ سیاست تقابل جویانه از سوی ترامپ برای تغییر ساختار (نظام) ضربه‌ای بر پیکره شبکه همکار داخلی غرب در ایران خواهد بود و به انزوای آنان در آینده منجر خواهد شد. سند ۲۰۳۰؛ ترویج مفهوم «شهروند جهانی» به نسل آینده سید عزت الله ضرغامی با انتشار تصویری از اعضای شورای معاونین سازمان در تپه نورالشهدا در کلک‌چال در کانال تلگرامش نوشت: اینجا تپه‌ی نورالشهدا در کلک چال است و دوستان شورای معاونین سازمان در حال قرائت تابلوی زیارت شهدا. دفن شهدا گمنام در نقاط مختلف میهن عزیزمان کار ارزنده‌ای است. شهدا بزرگترین سرمایه ما هستند و مایه برکت و امید و حیات جامعه. زنده نگه داشتن یاد شهدا و فرهنگ جهاد و شهادت هم مایه قوام ملک و ملت است و هم اماره‌ی درخشان بازدارندگی از طمع بیگانگان به آب و خاک این مملکت!. از مهم‌ترین اشکالات سند ۲۰۳۰، ایدئولوژی زدایی از نظام آموزشی است. آنان جهاد و شهادت را از مصادیق خشونت می‌دانند و به تدریج در ترویج مفهوم «شهروند جهانی» آن را به نسل‌های آینده تحمیل می‌کنند. سند چهارچوب عمل ملی آموزش ۲۰۳۰ جمهوری اسلامی نیز متاثر از همین نگاه به اصطلاح جهانی است. درحالی که شهادت لطیف ترین، زیباترین و متعالی‌ترین مفهوم انسانی است. هر جا نشانی از شهید دیدید دست روی سینه بگذارید و با احترام بگویید السلام علیکم یا انصار دین الله! السلام علیکم یا انصار رسول الله!. حال خوبی پیدا می‌کنید! شهدا یاری مان می‌کنند. به آنان توسل کنیم. به ترتیب از ردیف اول آقایان علی عسکری، مرحوم کردان، کاظمینی، تقدس نژاد، رحمانی فضلی، آقامحمدی و انتظامی.

ضرغامی
حدیث روز حجت السلام محسن قرائتی کانال تلگرامش را با حدیثی از امام علی (ع) بروزرسانی کرد و نوشت: امام على (ع) می‌فرماید: کسى که توبه را به فردا حوالت دهد، از هجوم مرگ در معرض بزرگترین خطر است.

محسن قرائتی  

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.