ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 24496
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۲۷
  • 132 بازدید
  • ارسال توسط :
گزارش نشریه ایندیپندنت از یک مدافع حرم ایرانی

گزارش نشریه ایندیپندنت از یک مدافع حرم ایرانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شيعه نيوز»، در قسمتی از این یادداشت به نحوه زخمی شدن زارع در خان طومان اشاره شده است. جایی که تکفیری ها با بمباران کور، عده زیادی غیرنظامی و البته رزمندگان شیعه را به شهادت رساندند. زارع در بیمارستانی در حلب  و تهران مورد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شيعه نيوز»، در قسمتی از این یادداشت به نحوه زخمی شدن زارع در خان طومان اشاره شده است. جایی که تکفیری ها با بمباران کور، عده زیادی غیرنظامی و البته رزمندگان شیعه را به شهادت رساندند. زارع در بیمارستانی در حلب  و تهران مورد مداوا قرار می گیرد؛ او می گوید همه پول درمانش را خودش حساب کرده  چون دوست ندارد مردم بگویند او برای نبرد علیه داعش از دولت ایران پول گرفته است.

زارع می گوید خیلی ها از جمله در ایران می گویند ما برای پول به جنگ داعش می رویم اما این غلط است؛ ما فقط به خاطر ایران اینجا هستیم؛ ما طعم یک جنگ هشت ساله با عراق را چشیده ایم و دوست نداریم تکفیریها به مرزهایمان نزدیک شوند.

ایندیپندنت در ادامه می نویسد تنها نابودی شیعیان و بارگاه های آن توسط داعش بعنوان یک انگیزه برای گسیل ایرانی ها به سوریه و عراق مطرح نیست؛ نوع هجوم و جنایت هایی که تروریست ها مرتکب شده اند انگیزه قوی تری به حساب می آید. زارع می گوید وقتی شما می بینید که مادری قبل از کشته شدن مجبور است بریده شدن سر فرزند خود را ببینید، نمی توانید آرام بنشینید.

این رزمنده شیعه ایرانی می گوید اما داعش به یکباره بوجود نیامده است؛ کشورهایی مثل عربستان سعودی این گروه تکفیری را خلق کرده اند. وقتی عبدالله زارع این حرف ها را در خانه خود در تهران می زند، پسر کوچکش محمد نیز آرام نشسته و به این گفتگو گوش می دهد. عبدالله می گوید ما باید مطمئن شویم داعش نابود شده و با چهره دیگری سر بر نخواهد آورد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.