ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 24506
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۵۲
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
ارائه خدمات قضایی به زائران حرم امام خمینی (ره) / استقرار قاضی کشیک و اجرای طرح پاکسازی هدفمند جمع آوری معتادان

ارائه خدمات قضایی به زائران حرم امام خمینی (ره) / استقرار قاضی کشیک و اجرای طرح پاکسازی هدفمند جمع آوری معتادان

رضا مسلمی «رئیس حوزه قضایی بخش آفتاب» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین مراسم ارتحال امام خمینی (ره) از تدابیر قضایی برای ایجاد امنیت و رفاه زائران خبر داد.وی افزود: به لحاظ حضور جمعیت میلیونی برای شرکت در مراسم مذکور قضات کشیک در روزهای […]

رضا مسلمی «رئیس حوزه قضایی بخش آفتاب» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین مراسم ارتحال امام خمینی (ره) از تدابیر قضایی برای ایجاد امنیت و رفاه زائران خبر داد.
وی افزود: به لحاظ حضور جمعیت میلیونی برای شرکت در مراسم مذکور قضات کشیک در روزهای 13، 14 و 15 خرداد ماه به صورت شبانه روزی در این حوزه قضایی مستقر شدند و نسبت به ارائه خدمات قضایی به زائرین انجام وظیفه خواهند کرد.
رئیس حوزه قضایی بخش آفتاب تصریح کرد: نیروی انتظامی با اجرای طرح پاکسازی هدفمند نسبت به جمع آوری معتادان اقدام کرده و این افراد برای اقدامات درمانی به کمپ‌های مجاز تحویل داده می‌شوند.
مسلمی همچنین از برخورد با هرگونه سدمعبر توسط وانت بارها و دستفروشان در حوالی اتوبان منتهی به حرم مطهر خبر داد.
رئیس حوزه قضایی شهر آفتاب در پایان گفت: به منظور جلوگیری از تصادفات رانندگی و ایجاد ترافیک در جاده‌ها و اتوبان‌های همجوار با هماهنگی اداره راه و شهرسازی و پلیس راهور ناجا نسبت به جمع آوری دست فروشان در حریم جاده‌ها و اتوبان‌های منتهی به حرم مطهر امام خمینی (ره) و بهشت زهرا (س) اقدام شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.