ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 24550
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۷:۵۴
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدا سند زنده افتخار ملت ما و رسوایی دشمنان هستند

شهدا سند زنده افتخار ملت ما و رسوایی دشمنان هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، سردار محمد نظر عظیمی امروز شنبه در مراسم تشییع و خاکسپاری چهاردهمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه در محل مزار شهدای کرمانشاه ضمن سلام و درود به روح پاک شهدای انقلاب اسلامیف دفاع مقدس، مدافع حرم و شهید احمدی، گفت: درورد خدا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، سردار محمد نظر عظیمی امروز شنبه در مراسم تشییع و خاکسپاری چهاردهمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه در محل مزار شهدای کرمانشاه ضمن سلام و درود به روح پاک شهدای انقلاب اسلامیف دفاع مقدس، مدافع حرم و شهید احمدی، گفت: درورد خدا بر شما ملت غیور، فداکار، با ایمان و مخلص استان کرمانشاه و خانواده‌های معظم شهدا به ویژه شهید فریدون احمدی که در این چندماه شرایط بسیار سختی را تحمل کردند.

وی افزود: درود خدا بر شما شیرزنان و غیور مردانی که امروز در ماه مبارک رمضان و با زبان روزه در این شرایط سخت به استقبال این دلاور مرد شهید آمدید و امروز در کرمانشاه باز هم حماسه آفریدید.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در غرب کشور ادامه داد: درود خدا بر همه خدمتگزارانی که به راه امام (ره) و صراط مستقیم شهدا معتقدند و با همه جود در این راه گام برداشته‌اند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی گفت: به نمایندگی از همرزمان شهید، فرماندهان رده‌های مختلف سپاه و نیروهای مسلح، مدیران و مسئولین استان این مصیبت را خدمت خانواده معظم شهید تسلیت عرض کرده و این افتخار را تبریک عرض می کنم.

سردار عظیمی تاکید کرد: آنچه را امروز باید اشاره کنم این است که مکانی را که امروز در آن ایستاده‌ایم و میزبان خیل عظیمی از شهدای انقلاب و فرزندان امام راحل هستیم، مکان مقدسی است و سند حقانیت ملت ایران، سند حقانیت کسانی که در زمان شروع حرکت امام (ره)، او را همراهی کردند و در این راه به شهادت رسیدند، است.

وی افزود: این مکان میزبان کسانی است که در ادامه قیام امام (ره) در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند و به شهادت رسیدند. کسانی که امروز مظلومانه و در بدترین شرایط برای دفاع از حرمین شریفین و اعتقادات ما همه سختی‌ها و رنج سفر و حضور در جبهه‌های بسیار سخت را به جا خریده و چون حاج فریدون احمدی ماه‌ها در اسارت مزدوارن مقاومت کرده و به شهادت رسیدند.

تمام اتفاقات منطقه در نتیجه توطئه صهیونیست و آمریکاست

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در غرب کشور تاکید کرد: این شهدا سند حقانیت ملت ایران و افتخارات ملت ایران هستند  دشمن بداند این اسناد زنده، سند رسوایی دشمن است. سند رسوایی دشمنانی که همه توطئه ها زیر سر آنهاست. دشمنانی که شعاری که دارند می دهند و حرفی که دارند می زند چیز دیگری است و عمل آنها چیز دیگری است.

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم ما به خوبی می‌دانند که همه جنایاتی که در منطقه اتفاق می‌افتد زیر سر صهیونیست‌ها و آمریکایی‌هاست.

حمایت مدعیان حقوق بشر از مزدوران و تکفیریها

سردار عظیمی تصریح کرد: آنها به ظاهر ائتلاف مبارزه با داعش تشکیل می‌دهند اما در باطن و در واقع همه حمایت‌هایی که گروه‌های تکفیری می‌شوند از طرف آمریکایی‌ها و مزدوارن در خدمتشان است.

وی افزود: مردم ما به خوبی این را دریافته‌اند و راه امام (ره) و انقلاب را شناخته‌اند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکرده و نخواهند کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در غرب کشور گفت: امروز بیشترین مراجعات جوانان نسل سوم و چهارم ما برای حضور در این جبهه‌های سخت و برای مقابله با تکفیریها است.

وی تاکید کرد: این افتخار ملت ما است و امیدوارم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدایمان باشیم.

سردار عظیمی در پایان از حضور خانواده‌های شهدا و مردم شهید پرور کرمانشاه که با تمام وجود در این مراسم حاضر شدند تقدیر و تشکر کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.