ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 24586
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۸:۳۰
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
یک میلیون سند دفاع مقدس در خوزستان جمع آوری شد 

یک میلیون سند دفاع مقدس در خوزستان جمع آوری شد 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، جمال عالمی نیسی در جلسه ستاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان اظهار کرد: کمیته اسناد، آموزش و پژوهش دفاع مقدس استان خوزستان در سال گذشته پیگیر موضوعات بوده و جمع آوری حدود یک میلیون سند در سال […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، جمال عالمی نیسی در جلسه ستاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان اظهار کرد: کمیته اسناد، آموزش و پژوهش دفاع مقدس استان خوزستان در سال گذشته پیگیر موضوعات بوده و جمع آوری حدود یک میلیون سند در سال گذشته نتیجه کار این کمیته بوده است.

وی افزود: پروژه پژوهشی نقش دستگاه های اجرایی در دفاع مقدس یکی از مصوبات این کمیته است که در جلسات آینده گزارش گیری آن را انجام می دهیم. راه اندازی سایت دفاع مقدس را داشتیم که با همکاری حوزه فناوری انجام شده است.

غلامحسین خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز رئیس کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس خوزستان نیز در این نشست اظهار کرد: نحوه چگونگی استفاده از ظرفیت های راهیان نور که می تواند به صورت مطالعات باشد را در دستور کار قرار داده ایم.

وی افزود: راه اندازی کارشناسی ارشد جغرافیای دفاع مقدس، راه اندازی مرکز مطالعات و پژوهش های دفاع مقدس، راه اندازی مجلسه تخصصی در ارتباط با دفاع مقدس را نیز جزو برنامه های خود داریم. کنفرانس ملی دفاع مقدس را نیز مدنظر داریم که نیازمند همکاری همه جانبه مسئولان استانی است.

خواجه بیان کرد: تجدیدنظر در محتوای درس دفاع مقدس که آن را کمی از اولویت خارج کرده را نیز باید مورد بازنگری و به عنوان یک درس مؤثر ارائه شود. در دانشگاه کمیته تدوین نقش دانشگاه در دفاع مقدس را از سال گذشته تشکیل داده و آن را در قالب چند طرح تحقیقاتی و پایان نامه های کارشناسی و ارشد ارائه می دهیم.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز عنوان کرد: شهید حامد جرفی شهید شاخص کارمند دولت در سال گذشته انتخاب شد که برنامه بسیار خوبی برای تجلیل از این شهید والامقام برگزار شد.

خواجه افزود: امسال سه شهید خاص داریم و هرچند با همکاری کم برخی از ادارات برای برگزاری برنامه شهید حامد جرفی روبرو شدیم ولی امسال تقاضای همکاری برای برگزاری مراسم بسیار باشکوهی را داریم. سه شهید ما در واقع شهید شاخص عشایر، شهید شاخص فرهنگی و دیگری نیز شهید شاخص مدافع حرم را داریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.