ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 24643
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۵:۳۰
  • 367 بازدید
  • ارسال توسط :
قزوین میزبان پیکر شهید علی محمد رضایی است

قزوین میزبان پیکر شهید علی محمد رضایی است

غلامرضا حقایق پور در گفتگو با خبرنگار مهر از بازگشت پیکر شهیدی دیگر از سلاله شجاعان باغیرت و معصوم خبرداد و اظهارداشت: مردم استان در روزهای آینده به استقبال شهیدی می روند که پیکر مطهرش پس از گذشت ۳۱ سال به زادگاهش بازمی گردد. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بازگشت شهید محمدرضایی […]

غلامرضا حقایق پور در گفتگو با خبرنگار مهر از بازگشت پیکر شهیدی دیگر از سلاله شجاعان باغیرت و معصوم خبرداد و اظهارداشت: مردم استان در روزهای آینده به استقبال شهیدی می روند که پیکر مطهرش پس از گذشت ۳۱ سال به زادگاهش بازمی گردد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بازگشت شهید محمدرضایی را تبریک و تسلیت گفت و تصریح کرد: سی و یک سال انتظار و فراق از سرنوشت فرزند دلیری که با نشان جانبازی و در مسیر حفظ و دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های ماندگارش، قدم در میادین ایثار و مقاومت گذاشته، زمانی است که تنها عشق و ایمان به خداوند بزرگ و الگوپذیری از صبر و پایداری سفیر آزادگان کربلای حسینی، حضرت زینب کبری(س)، توان مقابله‌ با آن را رقم می‌زند.

وی بیان کرد: والدین منتظر و صبور رزمندگان اسلام، حاج حمید و علی محمدرضایی از منتظرانی هستند که سی و یک سال در انتظار فرزند جانباز شهید شان، علی، صبوری کردند و بیش از دو سال نیز در انتظار سرنوشت نورانی فرزند دیگرشان، حاج حمید محمد رضایی به سر می‌برند.

حقایق پور یادآورشد: خانواده شهید امروز در حالی شاهد بازگشت غرورآفرین آثار بجا مانده از فرزندی هستند که سی و یک سال پیش در عملیات افتخار آفرین کربلای ۴ پیکر پاک و مطهرش مفقود و در حاشیه‌ آب‌های گلگون جزیره “ام‌الرصاص” آرام گرفت و اینک نیز در انتظار خبری از گمشده‌ دیگرشان در سرزمین مدافعان حریم اسلامند.

وی افزود: اینجانب عروج جاودانه و بازگشت مظلومانه‌ جانباز شهید، علی محمدرضایی را به پیشگاه ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های صبور شهدا و ایثارگران، به ویژه والدین ایثارگر این عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده، بقای عمر بازماندگان را از خداوند بزرگ خواهانم.

حقایق‌پور تصریح کرد: مراسم استقبال از پیکر این شهید والامقام به اطلاع مردم خواهد رسید تا پیوند دوباره مردم با شهدا و عطر زیبای معنویت بار دیگر در این خطه به مشام برسد و فضای استان با یاد شهدا معطر شود.  

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.