ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 24685
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۸:۳۲
  • 63 بازدید
  • ارسال توسط :
خدمات فرهنگی و پذیرایی ویژه زائران در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) ارائه می شود

خدمات فرهنگی و پذیرایی ویژه زائران در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) ارائه می شود

سیداحمد صفوی روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: ویژه برنامه های فرهنگی و ارزشی با استقرار پنج پردیس فرهنگی، قرآنی و سلامت به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در روز های 13 تا 15خرداد به شهروندان ارائه می شود.وی در خصوص پنج پردیس […]

سیداحمد صفوی روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: ویژه برنامه های فرهنگی و ارزشی با استقرار پنج پردیس فرهنگی، قرآنی و سلامت به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در روز های 13 تا 15خرداد به شهروندان ارائه می شود.
وی در خصوص پنج پردیس فرهنگی، قرآنی یادآور شد: خدمات فرهنگی و محصولات قرآنی به منظور ارائه مفاهیم ارزشمند اسلامی؛ با استقرار پنج پردیس فرهنگی، قرآنی با عنوان ‘امام دلها’ همراه با توزیع افطاری ساده از ساعت 17 تا 24 روزهای 13 تا 15 خرداد به زائران ارائه می شود.
صفوی با اشاره به اینکه فعالیت پردیس های فرهنگی و سلامت از عصر روز شنبه 13 خرداد آغاز می شود، خاطر نشان کرد: توزیع 10 هزار بسته فرهنگی و قرآنی بین زائران همراه با استقرار روحانیان در غرفه نسیم بهشت و پاسخگویی به سئوالات شرعی و ارائه خدمات سلامت محور شامل مشاوره تغذیه، مامایی، روان شناسی، مذهبی، غربالگری فشار و قند خون، سنجش تراکم استخوان غرفه طب سنتی و داروهای گیاهی از ساعت 20 الی 24 انجام می شود.
وی با اشاره به اجرای طرح جهادی پزشکان خیر ویژه کودکان کار اظهار داشت: همزمان با ایام ارتحال امام راحل(ره) با حضور دندانپزشکان خیر در مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 20 در روزها 14 و 15 خرداد ، خدمات رایگان دندانپزشکی به 400 نفر از کودکان کار ارائه می شود.
صفوی با بیان اینکه با توجه به اسکان و حضور تعدادی از زائران حرم امام خمینی(ره) در شهرری، تمهیدات لازم در خصوص امکانات رفاهی و خدمات عمومی در محدوده حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تدارک دیده شده است افزود: بهسازی و لکه گیری آسفالت معابر، نصب مخازن پسماند و سرویس های پرتابل، بازپیرائی فضاهای سبز، بهسازی سرویس های بهداشتی در محدوده حرم حضرت عبدالعظیم(ع) انجام شد و عوامل معبربان، امدادی و خدمات شهری برای خدمات رسانی به زائران آماده باش هستند.
وی یادآور: با توجه به اینکه منطقه 20 در مسیر عبوری قرار دارد تمامی مسیرهای منتهی به حرم امام خمینی(ره) و همچنین حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از جمله بزرگراه های امام علی(ع)، شهید آوینی، شهید کریمی و محورهای فدائیان اسلام، سلمان فارسی، ورامین، شهید رجایی بهسازی و ایمن سازی شده است.
صفوی به نوسازی تجهیزات ترافیکی در بزرگراه های امام علی(ع)، شهید رسولی و شهید آوینی اشاره کرد و افزود: با سرویس رسانی رایگان اتوبوسرانی از مبادی دولت آباد و میدان شهرری به مقصد حرم امام خمینی(ره) و بالعکس و همچنین با استقرار 75 دستگاه ون در بزرگراه بهشت زهرا(س) حدفاصل سه راه باقرشهر تا ضلع شمال فلکه ساعت به صورت رفت و برگشت، خدمات رسانی بهینه به زائران،انجام می شود.
وی با بیان اینکه امسال ستاد مدیریت بحران منطقه 20 به عنوان دبیرخانه ستاد بحران شهر تهران در ستاد ارتحال امام راحل(ره) تعیین شده است تصریح کرد : تامین برق اضطراری و ایمنی پهنه های تعیین شده جهت استقرار میهمانان ویژه و زائران از سوی ستادمدیریت بحران این منطقه انجام می شود.
مراسم بیست و هشتمین سالروز ارتحال امام راحل(ره) امروز (14 خرداد) امسال از ساعت 18 تا 20 با سخنرانی رهبر معظم انقلاب و با حضور پرشور مردم مومن و عزادار در حرم مطهر امام راحل(ره) برگزار و سپس از زائران با افطار پذیرایی می شود.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.