ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 24735
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
  • 128 بازدید
  • ارسال توسط :
امام خمینی ره الگو امثال شیخ زکزاکی است/ مردم نیجریه هر ایرانی را در جمع خود فرزندان خمینی می دانند/قاسم سلیمانی ثمره تربیت انقلابی امام (ره) است

امام خمینی ره الگو امثال شیخ زکزاکی است/ مردم نیجریه هر ایرانی را در جمع خود فرزندان خمینی می دانند/قاسم سلیمانی ثمره تربیت انقلابی امام (ره) است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح کویر؛ شیخ عبدالله دوسو در اجتماع بزرگ انقلابیون شهرستان ریگان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: به برکت این مرد بزرگ مسلمانان کل جهان چشمشان باز شده که اسلام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح کویر؛ شیخ عبدالله دوسو در اجتماع بزرگ انقلابیون شهرستان ریگان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: به برکت این مرد بزرگ مسلمانان کل جهان چشمشان باز شده که اسلام سیاسی،اجتماعی و فرهنگی به وجود بیاورد.

نماینده آیت الله زکزاکی ادامه داد:در کدام کشور مسلمان می توانید یک مرد مجاهد مثل قاسم سلیمانی پیدا کنید ،اصلا وجود ندارد و خود آمریکایی ها می گویند که اگر یک نفر مثل قاسم سلیمانی در آمریکا داشته باشیم برتمام دنیا حکومت می کردیم.قاسم سلیمانی ثمره ای از حضور امام خمینی (ره) است.

وی عنوان کرد:ملت ایران الگوی تمام جهان شده است.در کشور ما اگر هر ایرانی بیاید مردم ما می گویند یکی از فرزندان امام خمینی(ره) آمد است.

رئیس اتحادیه طلاب آفریقا بیان داشت:ما باید با هر سختی که شده این مسیر را ادامه دهیم.اگر حتی یک نفر پیدا بشود که از این انقلاب اسلامی اعلام پشیمانی بکند باعث ناامیدی میلیاردها انسان در جهان می شود.هوشیار باشید که خداوند متعال این ملت را خواسته که برای مردم دنیا و تمام ازادی خواهان دنیا قبله باشند.

شیخ عبدالله دوسو خاطر نشان کرد:اعتقاد بنده این است که خداوند متعال امام خمینی را به ما داده است که نشان دهد که انسان عادی و غیر معصوم اگر اراده کند مثل معصومان زندگی کند و همین خاصیت باعث می شود دشمنان انقلاب اسلامی فعالیت هایشان روز به روز بیشتر شود.

وی افزود:عربستان سعودی علیه ایران و امام خمینی (ره) در کشورهای ما تبلیغات زیادی انجام می دهد ،ما وقتی که وهابی بودیم به ما می گفتند که ایران اسلام ندارد و این همه تهمت های ناروا به جمهوری اسلام ایران نسبت می دادند.

نماینده آیت الله زکزاکی ادامه داد:مردم دنیا همه شیفته حضرت امام خمینی(ره) هستند . نمونه ان آیت الله شیخ ابراهیم زکزاکی که به سبب الگو گیری از امام خمینی توانسته ده میلیون نفر را شیعه بکند و برکت ایشان هم به خود نیجریه محدود نشده است.

وی افزود:امریکایی ها، اروپایی ها، اسرائیل و عربستان دست به دست هم دادند که حکومت نیجریه علیه او تحریک بکنند و سبب شده که شش نفر از فرزندانش و بیش از هزار نفر شهید شوند.

 رئیس اتحادیه طلاب آفریقا با بیان اینکه امام خمینی (ره) موجب هدایت انسان‌های زیادی در دنیا شده است و با مجاهدت‌های آن مرد بزرگ، امروز مسلمانان در جهان حرف اول را می‌زنند ،بیان داشت: ابعاد شخصیت وجود امام خمینی‌ (ره) در تمام زمینه‌ها گسترده است.

وی گفت: وهابیت حق زندگی برای هیچکس قائل نیستند و اقدام به کشتن مسلمانان می‌کنند.

عبدالله دوسو عنوان کرد: وهابیت دست پرورده غرب و آمریکا و اروپا هستند، ما نباید فریب وهابیت را بخوریم، چون رفتار آنها خلاف اسلام و مقابله با اسلام است.

 رئیس اتحادیه طلاب آفریقا در پایان بیان داشت: نباید اجازه دهیم وهابیت میان ما نفوذ کند، وهابیت از بین خواهد رفت و نمی‌تواند ادامه پیدا کند، چون تمام کشورهای مسلمان علیه وهابیت هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.