ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 24812
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۳:۱۰
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
نگذارید پشت امام خمینی(ره) خالی بماند

نگذارید پشت امام خمینی(ره) خالی بماند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، خدا را سپاس می‌کنیم که منت هیچ قدرت و کشور و ابرقدرتی در جنگ، بر گردن ما نیست و مردم کارآزموده و متوکل با استعانت از ذات مقدس کبریا یکه و تنها و مظلومانه بر مشکلات بسیاری از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، خدا را سپاس می‌کنیم که منت هیچ قدرت و کشور و ابرقدرتی در جنگ، بر گردن ما نیست و مردم کارآزموده و متوکل با استعانت از ذات مقدس کبریا یکه و تنها و مظلومانه بر مشکلات بسیاری از طرح و عملیات و بسیج و آموزش نیروها تا نیاز تسلیحاتی کشورمان فائق آمدند و همه این مسائل به دلیل وجود پر برکت و آرامش بخش امام در بین مردم به ویژه رزمندگان بوده است. در ادامه وصیتنامه شهدا به سراغ شهید حسین اخگری رفتیم.

شهید حسین اخگری در سال 1350 در شهر نجف به دنیا آمد. وی در سال 1354 به ایران بازگشت و به تحصیل مشغول شد و با پشتکار زیاد درس را شروع کرد.

این شهید، همیشه در تحصیل موفق بود و در امور منزل به مادر خود کمک می‌کرد خوش اخلاق بود و از ویژگی بارز او نترس بودن و شجاعت را می‌توان نام برد 

وی، هنگامی که به مدرسه می‌رفت اگر می‌دید بچه‌های کوچه دعوا می‌کنند آنها را ارشاد و راهنمایی می‌کرد و آنها را آشتی می‌داد. همیشه خوش‌رو بود بعد از آن که کلاس پنجم ابتدایی را به اتمام رسانید وارد راهنمایی شد.

نگذارید پشت امام خمینی(ره) خالی بماند

شهید اخگری، در راهپیمایی 22 بهمن نمایش اجرا کرد و عضو ثابت راهپیمایی بود. وی سه ماه تعطیل را کار می‌کرد و دستمزدش را به مادرش می‌داد به علت ازدواج شب‌ها درس می‌خواند و روزها کار می‌کرد و خرج خانه را در می‌آورد و با شنیدن پیام رهبر انقلاب مبنی بر اعزام به جبهه این امر را واجب دانست و به ندای رهبر خویش لبیک گفت و به آموزش امدادگری عملیاتی رفت و درس امدادگری خواند.

این شهید، با اولین کاروان سپاه به جبهه حق رفت و به مدت چندین روز در خرمشهر در جنگ‌های آبی و خاکی تمرین کرد و در عملیات کربلای 4 و 5 شرکت داشت و در اولین شب عملیات کربلا 5 در حالی که لباس غواصی به تن داشت در تاریخ 19/10/1365 در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

نگذارید پشت امام خمینی(ره) خالی بماند

«بسمه تعالى»

با درود به امام زمان و خمينى(ره) بت‌شكن و شهيدان در راه حق و دين، با سلام به مادر عزيزتر از جانم و با آرزوى سلامت براى بهترين مونسم. خوب مادر گرامي من براى من هيچ غصه نخور كه به ديدار خدا رفته‌ام.

مادرم شهادت من شايد براى شما غصه و مايه رنج باشد، اما بدان شهادت نصيب هركس نمى‌شود، شهادت نصيب كسانى مى‌شود كه نزد خدا ارج دارند.

اکنون که شهادت نصیبم شده هیچ غصه نخور و از شما می‌خواهم که اطاعت فرمان امام باشید و نگذارید پشت او خالی بماند. به امام تکیه کنید زیرا که حرف‌های کوبنده این پیر فرزانه دل دشمنان را به لرزه درآورده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.