ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 24843
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۵۷
  • 66 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام شهیدی به مناسبت سالروز قیام ۱۵ خردادماه

پیام شهیدی به مناسبت سالروز قیام ۱۵ خردادماه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری برنا، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به شرح زیر است: بسمه تعالی  قیام ضد استبدادی و ضد استعماری ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ مردم مسلمان ایران که با پیروی از ندای امام خمینی (ره)  شکل گرفت، آغاز راهی است که فرهنگ ایثار و شهادت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری برنا، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

 قیام ضد استبدادی و ضد استعماری ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ مردم مسلمان ایران که با پیروی از ندای امام خمینی (ره)  شکل گرفت، آغاز راهی است که فرهنگ ایثار و شهادت را با تأسی از فرهنگ عاشورای حسینی دوباره زنده کرد. امروز که ایران اسلامی با اقتدار و عظمت ایستاده است به مدد ایثار و جانفشانی مجاهدان و دلاورانی است که در ادوار مختلف تاریخی برای این کشور با گام های محکم و اراده ای پولادین و اعتقادی راسخ و ایمانی وصف ناپذیر گام برداشتند آنان که نام و یادشان در خاطر قدرشناس ملت ایران  همیشه ایام زنده خواهد بود. حوادث و وقایع تاریخی و قیام های خونینی که به وسیله این راست قامتان صورت گرفت برگ برگ تاریخ این مرز و بوم را با رنگ و بوی ایثار و رشادت عجین ساخته است.

قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ حرکت تاریخی انسان های مجاهدی بود که اعتراض خود را در مخالفت با سیاست ها و اقدامات ظالمانه دستگاه شاهنشاهی مطرح نمودند. در این قیام علی رغم فضای خفقان حاکم، ملت با یکپارچگی و بیداری و اراده ای مصمّم به مقابله با حکومت ظلم برخاستند.

بر  ارواح پر فتوح جمله شهدای اسلام، به ویژه شهدای قیام خونین پانزده خرداد درود می فرستیم و   راه روشن  امام خمینی رحمه الله علیه  را با تبعیت از مقام عظمای ولایت  به ثبات  قدم، می پوئیم.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.