ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 24887
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۸:۵۹
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری مراسم گرامیداشت یاد شهیدان انفجار تروریستی مسجد شیعیان کویت

برگزاری مراسم گرامیداشت یاد شهیدان انفجار تروریستی مسجد شیعیان کویت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، در این مراسم که با حضور جمع گسترده ای از مقام های بلندپایه و مسئولان عالیرتبه کویتی، شهروندان شیعه این کشور و صدها تن از محبان اهل بیت عصمت و طهارت برگزار شد، شیخ علی الجراح الصباح وزیر دیوان امیری کویت به نیابت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، در این مراسم که با حضور جمع گسترده ای از مقام های بلندپایه و مسئولان عالیرتبه کویتی، شهروندان شیعه این کشور و صدها تن از محبان اهل بیت عصمت و طهارت برگزار شد، شیخ علی الجراح الصباح وزیر دیوان امیری کویت به نیابت از شیخ صباح الاحمد امیر این کشور، شهادت بیش از 20 تن از شیعیان کویتی و غیر کویتی را در حادثه انفجار تروریستی 2 سال پیش مسجد امام صادق (ع)، مجددا تسلیت گفت و بر لزوم حفظ وحدت ملی در کویت تاکید کرد.
همچنین با پایان مراحل بازسازی مسجد امام صادق ‘علیه السلام’ کویت با دستور امیر این کشور، درب های این مسجد دوباره به روی نمازگزاران باز شده است.
علی رضا عنایتی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت نیز با تسلیت این حادثه به دولت و ملت کویت، برای شهدای این حادثه علو درجات آرزو کرد.
سه تن از شهدای این حادثه از اتباع ایرانی بوده اند .
هنگام اقامه نماز جمعه در رمضان سال 1394 یک تروریست انتحاری خود را میان نمازگزاران مسجد امام جعفر صادق(ع) کویت منفجر کرد که منجر به شهادت 27 نمازگزار شیعه و مجروح شدن 204 نفر دیگر شد.
عامل این حادثه یک تروریست عربستانی بود.
خاورم*320**1486**انتشار: محسن شریفی**

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.