ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 24923
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
«شرایط خطرناک» 100000 کودک در موصل

«شرایط خطرناک» 100000 کودک در موصل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، در حالی که تحرکات نیروهای عراقی برای بازپسگیری موصل از دست داعش ادامه دارد، نماینده یونیسف بیانیه‌ای درباره «وضعیت خطرناک» کودکان عراقی صادر کرده است. نماینده صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل در عراق در بیانیه‌ روز دوشنبه خود هشدار داده که این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، در حالی که تحرکات نیروهای عراقی برای بازپسگیری موصل از دست داعش ادامه دارد، نماینده یونیسف بیانیه‌ای درباره «وضعیت خطرناک» کودکان عراقی صادر کرده است.

نماینده صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل در عراق در بیانیه‌ روز دوشنبه خود هشدار داده که این نهاد بین‌المللی در حال دریافت گزارش‌هایی هشداردهنده درباره کشته شدن غیرنظامیان از جمله کودکان عراقی در درگیری‌های موصل است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فرانسه، «پیتر هاوکینز» هشدار داده که در حالی که درگیریها بین نیروهای عراقی مورد حمایت آمریکا و داعش در موصل تشدید شده، خبرهایی مبنی بر گیر افتادن غیرنظامیان در وسط این درگیری‌ها مخابره شده است.

نماینده یونیسف تخمین زده که حدود 100000 کودک دختر و پسر هنوز هم در منطقه الموصل القدیمه و برخی دیگر از مناطق که در اختیار داعش است، حضور دارند و در «شرایطی خطرناک» هستند.

وی از طرف‌های درگیر خواست «مبتنی بر تعهداتشان طبق قوانین بین‌المللی، همیشه از کودکان حفاظت کرده و آنها از وضعیت خطرناک دور نگهدارند».

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.