ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 24987
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۱۷
  • 296 بازدید
  • ارسال توسط :
داعش مسئولیت تیراندازی و گروگانگیری «ملبورن» را برعهده گرفت

داعش مسئولیت تیراندازی و گروگانگیری «ملبورن» را برعهده گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، پلیس استرالیا حادثه گروگان گیری و تیراندازی در شهر «ملبورن» را که به مرگ دو تن از جمله فرد مهاجم انجامید، «یک اقدام تروریستی» اعلام کرد. این در حالی است که بنا بر برخی گزارشها، گروه تروریستی داعش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، پلیس استرالیا حادثه گروگان گیری و تیراندازی در شهر «ملبورن» را که به مرگ دو تن از جمله فرد مهاجم انجامید، «یک اقدام تروریستی» اعلام کرد.

این در حالی است که بنا بر برخی گزارشها، گروه تروریستی داعش مسئولیت این حادثه گروگان گیری و تیراندازی را برعهده گرفته است.

«گراهام آشتون» کمیسر پلیس در ایالت ویکتوریا روز سه شنبه اعلام کرد که «این حادثه یک اقدام تروریستی بوده است و باور داریم که فرد مهاجم دارای نوعی انگیزه های [تروریستی] بوده است، با این وجود هنوز نمی دانیم که آیا این حمله با برنامه ریزی قبلی انجام شده است یا خیر».

گفتنی است که پلیس ویکتوریا فردی را که روز دوشنبه در یک آپارتمان واقع در منطقه «برایتون»- در نزدیکی شهر ملبورن- به گروگان گیری و تیراندازی به سمت پلیس اقدام کرد؛ به ضرب گلوله کشت.

پلیس استرالیا همچنین اعلام کرد که فرد مظنون یک زن را در یک مجتمع مسکونی در خیابان «بی» گروگان گرفته بود. افزون بر این، جنازه یکی از قربانیان این حادثه در راهروی این مجتمع مسکونی کشف شد.

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد که خبرگزاری «اعماق» وابسته به گروه تکفیری داعش اعلام کرد که یک نیروی وابسته به این گروه تروریستی عامل این تیراندازی بوده است.

بنا بر اطلاعات ارائه شده از سوی پلیس ویکتوریا، فرد مظنون حوالی ساعت ۶ بعدازظهر به وقت محلی به ضرب گلوله مأموران پلیس کشته شد. طی این عملیات تعقیب و گریز، سه مأمور پلیس نیز مجروح شدند که حال آنها وخیم نیست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.