ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 25014
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۴:۵۷
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
رقص شمشیر رئیس جمهور آمریکا در کنار قبیله منحط محض/جای شهید و جلاد در تحولات دهه ۶۰ عوض نشود + عکس نوشت

رقص شمشیر رئیس جمهور آمریکا در کنار قبیله منحط محض/جای شهید و جلاد در تحولات دهه ۶۰ عوض نشود + عکس نوشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل فردا ؛ حضرت امام خامنه‌ای لحظاتی پیش در آیین بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در حرم مطهر بنیانگذار  جمهوری اسلامی ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل فرمودند:جوان‌های ما ایستادند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل فردا ؛ حضرت امام خامنه‌ای لحظاتی پیش در آیین بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در حرم مطهر بنیانگذار  جمهوری اسلامی ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل فرمودند:جوان‌های ما ایستادند و امام نیز با عزم راسخ و چهره‌ای نورانی بر همه مشکلات پیروز شد.

امام خامنه‌ای تاکید کردند: دهه ۶۰ یعنی دهه اول پیروزی انقلاب و حیات بابرکت امام بزرگوار بود. دهه ۶۰ یک دهه مظلوم و تعیین کننده سرنوشت ایران و ایرانی بود. دهه ۶۰ دهه‌ای ناشناخته و اخیرا برخی از بلندگوها دهه ۶۰ را مورد تهاجم قرار می‌دهند. دهه ۶۰ دهه آزمون‌ها و موفقیت‌های بزرگ است.

ایشان بیان کردند: دهه ۶۰ دهه خشن تروریست‌ها در ایران است که از کاسب تا فعال دانشجویی را به قتل رساندند. در میان این شخصیت‌ها افرادی چون شهیدان بهشتی و مطهری حضور داشتند. دهه ۶۰ دهه جنگ تحمیلی است یعتی هشت سال اول این دهه جنگ بود. دهه ۶۰ دهه سخت‌ترین تحریم‌ها بود.

photo_۲۰۱۷-۰۶-۰۵_۱۴-۲۴-۳۴

رهبر انقلاب تاکید کردند: دهه ۶۰ دهه مبارزه با تجزیه‌طلبی نیز بود. دهه ۶۰ دهه چنین حوادثی است که در کشور اتفاق افتاد اما جوانان ما طوری ایستادگی کردند که پیروز شدند. مراقب باشید در تفسیرهایتان جای شهید و جلاد عوض نشود. ملت ایران در آن زمان با تروریست مبارزه کرد و سرانجام پیروز شد.

رهبر انقلاب عنوان کردند: رئیس جمهور آمریکا در کنار یک رئیس قبیله منحط محض رقص شمشیر می‌کند و به ۴۰ میلیون رای مردم ایران ایراد می‌گیرد. وقاحت دشمن به این حد رسیده است. دو سال و نیم است که در حال بمباران کردن مناطق مختلف یمن هستند، آن وقت رئیس جمهور آمریکا در کنار مسئولان آن‌ها دم از حقوق بشر می‌زنند. وقاحت از این بالاتر؟ در مقابل چنین دشمنی احتیاج به قدرت بسیج‌کنندگی انقلاب داریم.

666

ایشان بیان داشتند: انقلاب را بزرگ بدارید. شما که دلسوز انقلاب هستید، ارزش‌های بزرگ را احیا کنید. ما نباید به خاطر ارزش‌های زودگذر، ارزش‌های بزرگ انقلاب را فراموش کنیم‌. اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم به جرئت و اعتماد به نفس زیاد داریم. امروز ملت ایران به این اعتماد به نفس نیاز دارد. ما در داخل کشور میلیون‌ها جوانی داریم که اگر تجربه‌ای مثل تجربه سال‌های دهه ۶۰ پیش بیاید، این‌ها وارد صحنه می‌شوند و کشور را حفظ می‌کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.