ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 25027
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۵:۵۵
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
مدیریت بسیاری از مسائل کشور با آرمانهای امام(ره) مطابقت ندارد

مدیریت بسیاری از مسائل کشور با آرمانهای امام(ره) مطابقت ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تابان تربت، حجت الاسلام مهدی امجدی زاده شب گذشته در آئین گرامیداشت شهدای قیام خونین 15 خرداد و یادواره 200 شهید شهر تربت حیدریه اظهار کرد: جریان 15 خرداد 42 از مبانی نظام اسلامی ایران و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تابان تربت، حجت الاسلام مهدی امجدی زاده شب گذشته در آئین گرامیداشت شهدای قیام خونین 15 خرداد و یادواره 200 شهید شهر تربت حیدریه اظهار کرد: جریان 15 خرداد 42 از مبانی نظام اسلامی ایران و از استوانه های مهم حفظ استقلال و شأن ملت ایران اسلامی است که امام راحل در برابر رژیم ستم شاهی نسبت به انعقاد برخی قراردادها و تفاهم نامه ها و سلطه پذیری حاکمان این کشور اقدام به روشنگری کرد و این واقعه رقم خورد.

وی تصریح کرد: حقیقت پاسداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد و امام راحل باید به ارائه مبانی امام در سطح مدیریتی جامعه ختم شود، اینکه سخن از امام بزنیم، اما در محتوای تصمیم گیری مدیریت جامعه خلاف مبانی امام و اسلام عمل کنیم، نفاق، ظاهر سازی و خیانت به امام است.

امام جمعه باخرز تاکید کرد: ظاهرسازی و استفاده از اسم امام و تصمیم بر خلاف وصیت ایشان خیانت به همه ارزشهای اسلامی است.

امجدی زاده با بیان اینکه امروز مدیریت بسیاری از مسائل کشور با آرمانهای امام مطابقت ندارد، افزود: امام خمینی(ره) برای تمام فراز و نشیب های انقلاب اسلامی، اقشار مختلف جامعه، مدیران در سطح وزارتخانه ها برنامه و راهکار ارائه کرده و باید این مبانی امروز در جامعه مدیریتی کشور پیاده سازی شود نه الگوهای غربی و لیبرالی که هیچ تناسیبی با اسلام و ارزشهای دینی ندارد.

امام جمعه باخرز اظهار کرد: آنچه که امروز در عرصه تصمیم گیری نظام وجود دارد استفاده از هر نظریه گروه و جناح و جریان فکری است به جز مبانی امام خمینی(ره)، این همان حرکت خلاف در جهت مسیر انقلاب اسلامی است که هیچ سرانجامی برای کشور نخواهد داشت.

امجدی زاده ادامه داد: عده ای در کشور بنا به مسئولیتی که دارند مجوز برگزاری جشن برای مردم را صادر می کنند و زمانی که ناهنجاری و عبور از خطوط قرمز نظام در آن رخ می دهد پا عقب گذاشته و می گویند ما نبودیم، این خلاف آرمانها و مبانی اسلام و امام است.

وی بیان داشت: امروز تفکری که قراردادهای خلاف انقلاب را با بیگانگان به امضا می رساند در دهه اول انقلاب هم وجود داشت و امام راحل در آن زمان نیز فرمودند؛ من در جریان واگذاری مسئولیت به کسانی که تفکر لیبرال دارند اشتباه کردم، و سخت معتقدم که جریان غربگرا در کشور به کمتر از انحراف انقلاب اسلامی از مسیر اصلی رضایت نخواهد داد.

امجدی زاده از اظهار نظر یکی از مشاوران مقام ارشد اجرائی کشور مبنی بر اینکه برای رهایی از وضع کنونی باید از اسلام و مبانی آن تنزل کنیم و کدخدائی آمریکا را بپذیرم، انتقاد کرد و گفت: اگر قرار بود عده ای در راس بدنه اجرائی کشور سخن از پذیرش آمریکا و خلاف مبانی اسلام بزنند، پس چرا انقلاب کردیم، شهید دادیم و این همه سختی را تحمل کردیم؟ رژیم ستم شاهی پهلوی که این موضوع را پذیرفته بود!

امام جمعه باخرز تصریح کرد: امروز جریان فکری در کشور حتی در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) این بزرگمرد تاریخ را تحریف کرده و به ایشان دروغ نسبت می دهد، این همان تفکر انحرافی خطرناکی است که به کمتر از خروج انقلاب از مسیراصلی رضایت نخواهد داد.

ویژه برنامه گرامیداشت شهدای 15 خرداد و یادواره 200 شهید والامقام شهر تربت حیدریه شب گذشته در محل گلزار شهدای بهشت عسکری برگزار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.