ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 25079
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۷:۲۵
  • 360 بازدید
  • ارسال توسط :

تخلیه یک هواپیما در استرالیا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  بولتن نیوز، مسافران یک هواپیما در فرودگاهی در «آلبری» در جنوب ایالت «نیو ساوث ویلز»  در استرالیا امروز (سه شنبه) پس از پیدا شدن یک نامه تهدیدآمیز در دستشویی این هواپیما، آن را تخلیه کردند. این اتفاق یک روز پس از گروگان‌گیری در شهر «ملبورن» […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  بولتن نیوز، مسافران یک هواپیما در فرودگاهی در «آلبری» در جنوب ایالت «نیو ساوث ویلز»  در استرالیا امروز (سه شنبه) پس از پیدا شدن یک نامه تهدیدآمیز در دستشویی این هواپیما، آن را تخلیه کردند. این اتفاق یک روز پس از گروگان‌گیری در شهر «ملبورن» استرالیا رخ داد که گروه تروریستی داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته بود.
سخنگوی پلیس نیو ساوث ویلز در این خصوص گفت: «هیچ موضوع مهمی نبود. هیچ تهدیدی برای کسی ایجاد نشد. فقط یک یادداشت بود و هیچ موضوع خطرناکی در آن نوشته نشده بود. این هواپیما با 42 مسافر در فرودگاهی در «آلبری» در جنوب ایالت «نیو ساوث ویلز» تخلیه شد و یک نفر هم در ارتباط با آن بازداشت شد.»
یکی از مسافران گفته بود: «صدایی شنیدم که می‌گفت ساک‌هایتان را بگذارید و فرار کنید. فرار کنید.»
سخنگوی پلیس نیو ساوث ویلز در ادامه گفت: «پلیس و نیروهای امداد وارد فرودگاه آلبری شدند و متوجه شدند یک یادداشت در دستشویی هواپیما قرار دارد. همه مسافران هواپیما را تخلیه کردند و در مدت 5 دقیقه هم یک نفر بازداشت شد.»
پلیس استرالیا روز گذشته هم در شهر ملبورن مرد مسلحی را که یک زن را گروگان گرفته بود به ضرب گلوله از پای درآورد. این مرد پیش از آنکه کشته شود در جریان گروگان‌گیری، سه افسر پلیس را زخمی کرده بود. گروه تروریستی داعش اعلام کرد یکی از اعضایش عامل تیراندازی و گروگان‌گیری در ملبورن بوده است.
هنوز مشخص نشده است که درون این نامه چه نوشته شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.