ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 25118
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۸:۴۷
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :

بیان فضائل افطاری ماه رمضان در حرم رضوی

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، در گفت‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، بیان کرد: به‌ منظور آگاه‌سازی و معرفت‌افزایی زائران همزمان با دومین هفته از ماه مبارک رمضان، سلسله جلسات سخنرانی با موضوعات تاثیر روزه بر سلامتی جسم و روح، فضائل افطاری دادن و اطعام در ماه […]

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، در گفت‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، بیان کرد: به‌ منظور آگاه‌سازی و معرفت‌افزایی زائران همزمان با دومین هفته از ماه مبارک رمضان، سلسله جلسات سخنرانی با موضوعات تاثیر روزه بر سلامتی جسم و روح، فضائل افطاری دادن و اطعام در ماه رمضان ویژه بانوان در رواق حضرت زهرا(س) حرم رضوی برگزار می‌شود.
وی افزود: رعایت ادب در رفتار، تکلیف و مسئولیت از نظر قرآن، آرامش و اضطراب از منظر قرآن از دیگر موضوعات سخنرانی است که ساعت 19 در این رواق پیش‌بینی شده است.
حسینی بیان احکام در خصوص روزه‌داری را از دیگر برنامه‌های ویژه بانوان برشمرد و اظهار کرد: بیان احکام روزه‌داری با موضوعات روزه مسافر و حد ترخص، آنچه بر روزه‌دار مکروه و حرام است، آنچه روزه را باطل می‌کند از جمله تزریقات و رساندن غبار غلیظ به حلق، کفاره روزه، ساعت ۱۸:۲۰ در رواق حضرت زهرا(س) از جمله برنامه‌های رواق حضرت زهرا(س) در ایام ماه مبارک رمضان است.
وی ادامه داد: همچنین احکام مربوط به خمس مال مخلوط به حرام و افرادی که روی صندلی نماز می‌خوانند و شرایط  آن نیز توسط اساتید ویژه بانوان بیان خواهد شد.
حسینی اظهار کرد: برگزاری حلقه‌های معرفت در رواق حضرت زهرا(س) با محوریت اعتقادی، اخلاقی ـ تربیتی و مهدویت با حضور اساتید و کارشناسان مرتبط از ساعت ۱۷ تا ۱۸ ویژه بانوان تدارک دیده شده است.
وی گفت: اقامه نماز جماعت در سه نوبت و برگزاری مراسم ادعیه و زیارات نیز همه روزه در این رواق صورت می‌گیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.