ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 25121
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۸:۵۱
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
نخستین جانباز انقلاب اسلامی در خمین به قافله شهدا پیوست

نخستین جانباز انقلاب اسلامی در خمین به قافله شهدا پیوست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از خمین، شهید محمد رضا بیات جانباز 70 درصدی پس از تحمل سال‌ها رنج و مشقت سرانجام روز گذشته به قافله شهدا پیوست. پیکر پاک این جانباز سرافراز صبح امروز از مقابل مصلی امام خمینی(ره) این شهر با حضور پرشور مردم، مسئولان، روحانیان، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از خمین، شهید محمد رضا بیات جانباز 70 درصدی پس از تحمل سال‌ها رنج و مشقت سرانجام روز گذشته به قافله شهدا پیوست.

پیکر پاک این جانباز سرافراز صبح امروز از مقابل مصلی امام خمینی(ره) این شهر با حضور پرشور مردم، مسئولان، روحانیان، خانواده شهدا، ایثارگران و نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان تشییع و پس از قرائت نماز و ادای احترام، در کنار شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس در گلزار شهدا به خاک آرمید.

همچنین آئین بزرگداشت این شهید والامقام عصر امروز در مسجد امام خمینی(ره) خمین از ساعت 16 تا 18 برگزار می‌شود.

شهید محمد رضا بیات در دوران انقلاب و مبارزه با رژیم ستم شاهی در سال 57 مقابل مسجد جامع این شهرستان مورد اصابت گلوله در ناحیه شکم قرار گرفت و پس از تحمل سال‌ها درد و مشکلات کبدی در سن 65 سالگی به جمع دیگر شهدای انقلاب پیوست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اشاره به مجاهدت و ایثارگری رزمندگان، ایثارگران و شهدا به خبرنگار تسنیم گفت: عزت شهدا باید حفظ شود، چون جمهوری اسلامی ایران به برکت ایثار و جانفشانی همین شهدا به اقتدار رسیده است.

حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: یاد شهدا سبب بیمه شدن جامعه می شود، چرا که اقتدار و امنیت امروز کشور به برکت خون شهدا بوده و حفظ ارزش ها در گرو حفظ یاد شهدا است.

وی ادامه داد: از مردم مومن و خداجوی شهر خمین دعوت می‌شود تا در مراسم بزرگداشت این شهید والامقام حضور یابند و همچون گذشته در قدرشناسی از ایثارگری این عزیزان و شهدای گلگون کفن حماسه حضور خود را به نمایش بگذارند.

هنرمند بیان کرد: امنیت امروز جامعه و خانواده ما مرهون خون شهدا بوده و اعتبار، اقتدار و امنیت امروز کشور به برکت خون شهدا بوده و حفظ ارزش ها در گرو حفظ یاد شهدا است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.