ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 25127
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۸:۵۸
  • 65 بازدید
  • ارسال توسط :
آگاهی کلینتون از حمایت قطر و سعودی‌ها از داعش

آگاهی کلینتون از حمایت قطر و سعودی‌ها از داعش

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، سایت ویکی‌لیکس در این خصوص به ایمیل هیلاری کلینتون به جان بودستا مدیر ستاد مبارزه تبلیغاتی ریاست جمهوری خود استناد کرده است. کلینتون در این ایمیل بودستا را از اوضاع در سوریه و عراق و احتمال […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، سایت ویکی‌لیکس در این خصوص به ایمیل هیلاری کلینتون به جان بودستا مدیر ستاد مبارزه تبلیغاتی ریاست جمهوری خود استناد کرده است.

کلینتون در این ایمیل بودستا را از اوضاع در سوریه و عراق و احتمال نبرد با گروه داعش در این دو کشور آگاه کرده و در آن از امکان جذب جنگجویان پیشمرگه کرد و گروه مسلح موسوم به ارتش آزاد سوریه برای مقابله با عناصر مسلح داعش سخن گفته است.

در متن ایمیل کلینتون آمده است: "درحالی که در این عملیات نظامی و شبه‌نظامی گامی برداشته می‌شود؛ ضروری است که از سرمایه دیپلماتیک و اطلاعاتی سنتی خود برای اعمال فشار بر دولت‌های قطر و عربستان استفاده کنیم که از گروه داعش و گروه‌های سنی افراطی دیگر در منطقه حمایت مالی می‌کنند".

برخی از کشورهای عربی از جمله عربستان، امارات و مصر و بحرین روز دوشنبه روابط دیپلماتیک خود با قطر را به‌خاطر "حمایت قطر از تروریسم" قطع کردند.

این درحالی است که خود عربستان نیز براساس این سند از گروه‌های تروریستی حمایت کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.