ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 25145
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۹:۴۷
  • 349 بازدید
  • ارسال توسط :
پیروزی تیم‌های امیران اسپورت، دنیای ورزش و دلسوختگان در شب سوم

پیروزی تیم‌های امیران اسپورت، دنیای ورزش و دلسوختگان در شب سوم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، مسابقات فوتسال جام رمضان ۹۶ قم در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و ۲۰ تیم در ۴ گروه ۵ تیمی با هم به رقابت می‌پردازند و این رقابت‌ها معتبرترین رقابت ورزشی در استان قم در شب‌های ماه مبارک رمضان است. ۲۰ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، مسابقات فوتسال جام رمضان ۹۶ قم در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و ۲۰ تیم در ۴ گروه ۵ تیمی با هم به رقابت می‌پردازند و این رقابت‌ها معتبرترین رقابت ورزشی در استان قم در شب‌های ماه مبارک رمضان است.

۲۰ تیم حاضر در این مسابقات در قالب ۴ گروه ۵ تیمی قرار می‌گیرند که از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند و مسابقات مرحله دوم را در ۲ گروه ۴ تیمی به انجام می‌رسانند تا از این ۲ گروه ۴ تیم به نیمه نهایی برسند.

در مسابقات شب سوم، بامداد سه‌شنبه در سالن شهید حیدریان قم، تیم‌های حاضر در گروه‌های یک و ۲ این مسابقات به میدان رفتند که حاصل آن  پیروزی تیم‌های امیران اسپورت، دنیای ورزش و دلسوختگان اهل بیت و برتری دشوار شهدای نیروگاه برابر ماهان بود.

در رقابت‌های برگزار شده از گروه یک تیم دلسوختگان اهل بیت در دیدار برابر تیم راه سازان اوبا ۳ بر یک پیروز شد و به دومین برد خود دست پیدا کرد و تیم دنیای ورزش نیز در مصاف با تیم امید ماهان تندیس ۵ بر یک صاحب برتری شد.

در گروه ۲ تیم شهدای نیروگاه در یک بازی نزدیک و نفس گیر ۳ بر ۲ برابر ماهان به پیروزی رسید و دیدار تیم‌های امیران اسپورت و تصفیه آب معصومی در نهایت با برتری ۳ بر یک تیم امیران اسپورت خاتمه پیدا کرد.

این مسابقات امشب با برگزاری ۴ بازی از گروه‌های ۳ و ۴ ادامه پیدا می‌کند که به ترتیب از ساعت ۲۲ امشب در سالن شهید حیدریان با فاصله زمانی یک ساعته تیم‌های سرای کلبه ب با بازار بزرگ شمسه، شهباز  با پارسا، سرای کلبه الف با آروشا و شهدای مدافع حرم با خادم الحسین مسابقه می‌دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.