ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 25212
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۰۶
  • 71 بازدید
  • ارسال توسط :
هر لبیک به سیستم استکباری تأییدی بر نابودی حق است

هر لبیک به سیستم استکباری تأییدی بر نابودی حق است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از ندای اصفهان؛ هیچ پدیده ای مگر با مهیا شدن شرایطی که حکم ایجاد کننده و مقدم بر آن پدیده را دارد، محقق نمی شود. امر ظهور امام عصر(عج) نیز یکی از اموری است که تحققش منوط به ایجاد عللی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از ندای اصفهان؛ هیچ پدیده ای مگر با مهیا شدن شرایطی که حکم ایجاد کننده و مقدم بر آن پدیده را دارد، محقق نمی شود. امر ظهور امام عصر(عج) نیز یکی از اموری است که تحققش منوط به ایجاد عللی است که در صورت عدم ایجاد آن علل، اذن الهی به تحقق ظهور و رها شدن ما از مشکلات و رسیدنمان به آرامش حقیقی، تعلق نمی گیرد.

برای تحقق امر ظهور می توان به این شرایط اشاره کرد:

۱- وجود رهبری متحد کننده و یکپارچه ساز؛

۲- وجود برنامه ای جامع و عدالت محور؛

۳- وجود یاران واقعی و راستین؛

۴- وجود آمادگی جهانی از نظر علمی، سیاسی، اجتماعی، صنعتی، اقتصادی و… .

رهبری متحد کننده که الحمدلله حاضر است و از خدا برای ایشان عمری طولانی برای امر رهبری جبهه حق مسألت داریم. برنامه جامع و عدالت محور را نیز می بایست در متن دین جستجو کرد. اما:

وجود یاران راستین و واقعی برای تحقق امر ظهور: هر انقلاب و حرکت عظیمی نیاز به وجود افرادی با روحیه جهادی و با عزمی راسخ و روحیه تشکیلاتی و خستگی ناپذیر دارد. وجود اینگونه افراد است که می تواند در شرط چهارم تحقق ظهور، یعنی شکل گیری آمادگی همه جانبه و وسیع جهانی مؤثر باشد. سازماندهی و فعالیت منظم، ایجاد رابطه مهربانانه و دو جانبه با متن اجتماع برای تحقق بخشیدن به ارزش های حقیقی و انسانی، و تحقق بخشیدن به فرامین رهبری واحد و برنامه جامع، توسط این یاران دلسوز و دشمن ستیز انجام می شود.

توجه به این نکته ضروری است که دشمنان اسلام و منجی، پی به حرکت هایی که در جهت زمینه سازی ظهور است، برده اند و به هیچ وجه نباید جبهه باطل را تشکیل شده از افرادی ضعیف دانست! آنها تمام ظرفیت های خویش را برای خنثی سازی حرکتهای مهدی یاوران به صحنه آورده و می آورند؛ تهدید نظامی، ایجاد جنگ های نظامی در مناطق مختلف جهان، سعی در ناآگاه نگه داشتن مردم از حقیقت، برقراری معاهدات مختلف بین المللی، شکل دهی نظام های تربیتی و آموزشی یکدست برای تضعیف باورهای حق در میان جوانان، تطمیع و فریب دولتمردان کشورهای مختلف و… تنها گام های محدود از حملاتی است که دشمن علیه جبهه حق انجام داده و می دهد.

به عنوان نمونه در بحث آموزشی با پیش کشیدن سند آموزشی ۲۰۳۰، آن هم با شعار: «برابری اجتماعی و همسان سازی و رشد آموزشی همگانی»؛ باورهایی چون: تقوا، ایثار، عفت، وفاداری، استکبارستیزی و مبارزه با نااهلان، محبت و همنوع دوستی، احترام به والدین و… را از بین  برده است.

طبق الگوی دیکته شده استکبار جهانی و آنچه در کشور ما در حال پیاده سازی است؛ با حذف الگوهایی چون شهید فهمیده و شهید نواب صفوی و هینطور حذف آموزش های دینی و دفاعی از آموزش رسمی مدارس، سعی در شکل دهی جامعه ای می شود که به برآورده کردن مطامع حیوانی خویش می پردازد و در بُعد اجتماعی مطیع تمایلات اربابان مستکبر بیرونی آنها است.

در حالت تحقق این سیاست های دیکته شده، کسی اعتراضی به ظلم ندارد و حتی می توان کاری کرد که اگر صدای ظلم ستیزی بلند شد و حاضر نشد مهره پازل جهان استکباری و غرب عوام فریب قرار گیرد، سایر مهره های شکل گرفته پازل آنها، او را سر جایش بنشانند.

و ما هر لحظه یا مهدی گویان ادعای انتظار می کنیم اما چقدر در تحقق شرایط ظهور منجی تلاش می کنیم! با خود بیاندیشیم که اگر اماممان در شرایط حاکمیت نظام جهانی ترسیم شده مستکبران بیاید، چقدر امکان دارد خود ما با دستان خودمان امامی که مدام برای ظهورش دعا می کنیم را شهید نکنیم؟! هر لبیک ما به سیستم استکباری و یا حتی هر سکوت ما تأییدی بر نابودی حق و امام حق است.

بیشتر بیاندیشیم و آنگاه برای یاری حق دست به دست هم داده قیام کنیم.

فاطمه داوری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.