ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 25358
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :

زندگی‌نامه خود‌گفته یک شهید مدافع حرم منتشر شد(اخبار ادبی و هنری)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار کیهان، کتاب «ابوعلی کجاست؟» حاصل ده ساعت گفت‌وگو با مرتضی عطایی (ابوعلی) از رزمندگان لشکر فاطمیون است. این مصاحبه‌ها در مرداد 95 در شهر مشهد ضبط شد تا در کتاب خاطرات شهید مصطفی صدرزاده استفاده شود، اما با شهادت وی فرصتی برای چاپ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار کیهان، کتاب «ابوعلی کجاست؟» حاصل ده ساعت گفت‌وگو با مرتضی عطایی (ابوعلی) از رزمندگان لشکر فاطمیون است. این مصاحبه‌ها در مرداد 95 در شهر مشهد ضبط شد تا در کتاب خاطرات شهید مصطفی صدرزاده استفاده شود، اما با شهادت وی فرصتی برای چاپ خاطرات ابوعلی پیش آمد.«ابوعلی کجاست؟» عنوان کتاب زندگی نامه خود گفته شهید مرتضی عطایی معروف به «ابوعلی» است که توسط نشر معارف و از سوی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی منتشر شده است.
تحقیق این کتاب که نخستین کتاب از مجموعه کتاب‌ها تحت عنوان «تاریخ شفاهی جبهه مقاومت انقلاب اسلامی » است را محمدمهدی رحیمی و تدوین آن را نوید نوروزی انجام داده است.
در این کتاب 144 صفحه‌ای افزون بر زندگی‌نامه خود گفته شهید مرتضی عطایی، شعرهای این شهید و عکس‌هایی از دوران حیات و حضور او در جبهه مقاومت نیز به چاپ رسیده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.