ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 25359
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
شکست مقابل نماینده آبادان شوک بزرگی برای ملوان بندرگز بود

شکست مقابل نماینده آبادان شوک بزرگی برای ملوان بندرگز بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، مهران شهسوار شامگاه چهارشنبه پس از شکست خانگی تیم ملوان بندرگز مقابل تیم شهید جهان نژادیان آبادان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و برنامه‌های تیم را پیاده کردیم اما متاسفانه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، مهران شهسوار شامگاه چهارشنبه پس از شکست خانگی تیم ملوان بندرگز مقابل تیم شهید جهان نژادیان آبادان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و برنامه‌های تیم را پیاده کردیم اما متاسفانه بسیاری از موقعیت‌های ما تبدیل به گل نشد و تیم حریف هم روی خوش شانسی و اشتباه دروازه بان ما به گل رسید.

وی افزود: هدف ما کسب سه امتیاز این دیدار بود اما برخی بازیکنان جوان ما تحت تاثیر عوامل بیرونی قرار گرفتند و در شبی که می‌توانستیم پیروز این دیدار شویم با بدشانسی نتیجه را واگذار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز در خصوص داوری این دیدار، خاطرنشان کرد: در ثانیه‌های پایانی به گفته حاضران پشت دروازه تیم آبادان، داور می‌توانست یک پنالتی برای ملوان بگیرد که این اتفاق رخ نداد، البته اشتباهات داوری جزیی از فوتبال ساحلی است.

شهسوار با اشاره به وضعیت ملوان بندرگز در ادامه رقابت‌ها گفت: ما در تمامی بازی‌ها برای پیروزی به میدان می‌رویم و این باخت شوک بزرگی بود و آن را به فال نیک می‌گیریم که در دیدارهای آینده جبران کنیم.

وی ادامه داد: هفته بعد باید در اصفهان به میدان برویم و هدف ما کسب سه امتیاز این دیدار است و امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

وی با رضایت از شرایط مالی تیم ملوان، یادآور شد: قرارداد مالی برای بازیکنان تیم ملوان بندرگز بی سابقه بوده و بازیکنان هم پیش از مسابقات طلب‌های خود را دریافت کردند و مشکل خاصی در این زمینه نداشتیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور، شامگاه چهارشنبه تیم ملوان بندرگز میزبان تیم شهید جهان نژادیان آبادان بود که پس از تساوی چهار بر چهار در وقت قانونی، با نتیجه چهار به پنج در وقت اضافه نتیجه را واگذار کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.