ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 25477
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۲۳
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
نماینده وزیر تعاون،وضعیت مستمری شهید سبزعلی زاده را بررسی کرد

نماینده وزیر تعاون،وضعیت مستمری شهید سبزعلی زاده را بررسی کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز پنجشنبه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص وضعیت برقراری مستمری، بیمه و نیز معیشت بازماندگان خانواده این شهید توضیحاتی ارایه کرد. در این دیدار خانواده شهید مازیار سبزعلی زاده، پیرامون نحوه شهادت ایشان توضیحاتی را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز پنجشنبه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص وضعیت برقراری مستمری، بیمه و نیز معیشت بازماندگان خانواده این شهید توضیحاتی ارایه کرد.
در این دیدار خانواده شهید مازیار سبزعلی زاده، پیرامون نحوه شهادت ایشان توضیحاتی را ارایه کردند.
شهید مازیار سبز علی زاده متولد 1351 در صومعه سرا ، کارگر خدماتی حرم مطهر امام راحل دارای همسر و دو فرزند پسر و دختر است که روز گذشته در حادثه حمله تروریستی به حرم مطهر امام (ره) به شهادت رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، 2 حمله تروریستی ، روز گذشته (چهارشنبه) یکی در مجلس شورای اسلامی و دیگری در حرم مطهر امام خمینی (ره)، صورت گرفت.گروه تکفیری تروریستی داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است.
سرپرست اورژانس کشور امروز پنجشنبه اعلام کرد: بر اساس آخرین آماری که اورژانس های پیش بیمارستانی و بیمارستانی تا ساعت 22 چهارشنبه شب اعلام کرده اند ، شمار شهدای حوادث تروریستی روز چهارشنبه تهران 13 تن و شمار مصدومان هم 52 تن است.
برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@
https://t.me/irnaeco
اقتصام**9123**1776
خبرنگار: زهره دریغ گفتار**انتشار: لیلا خطیب زاده

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.