ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 25485
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۲۹
  • 150 بازدید
  • ارسال توسط :
تحلیلگر آمریکایی ادعای تبانی ایران و داعش را رد کرد

تحلیلگر آمریکایی ادعای تبانی ایران و داعش را رد کرد

صراط: تحلیلگر امور تروریسم در شورای روابط خارجی آمریکا می‌گوید که حمله تروریستی در تهران، به ادعای چند سال اخیر مبنی بر حمایت ایران از داعش، هیچ کمکی نمی‌کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، تحلیلگر ارشد آمریکایی با اشاره به حمله تروریستی در تهران، ادعاهای چند سال اخیر […]

صراط: تحلیلگر امور تروریسم در شورای روابط خارجی آمریکا می‌گوید که حمله تروریستی در تهران، به ادعای چند سال اخیر مبنی بر حمایت ایران از داعش، هیچ کمکی نمی‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، تحلیلگر ارشد آمریکایی با اشاره به حمله تروریستی در تهران، ادعاهای چند سال اخیر برخی کشورهای غربی و عربی درباره حمایت ایران و دولت سوریه از داعش را زیر سوال برد.

«مکس آبرامز» استاد دانشگاه و تحلیلگر آمریکایی در زمینه مسائل مربوط به تروریسم است و او در مرکز امنیت سایبری و داخلی شورای روابط خارجی آمریکا در حال فعالیت است.

وی در واکنشی به حملات تروریستی به مجلس شورای اسلامی ایران و حرم امام خمینی(ره) و پذیرفتن مسئولیت آن توسط داعش، به ادعای تکراری برخی مقامات و رسانه‌های غربی و عربی درباره حمایت ایران و دولت سوریه از داعش پرداخت.

آبرامز در توئیترش نوشت: «حمله داعش در تهران، به این ادعا که برای سالها ما شنیده‌ایم مبنی بر اینکه (بشار) اسد و ایران محرمانه حامی داعش هستند، کمکی نمی‌کند».

این کارشناس آمریکایی ضمن زیر سوال بردن این ادعا افزود: «در مواقع بسیاری از نظریه‌پردازان شنیده‌ام که مدعی هستند فقدان نسبی حملات داعش در ایران، فی نفسه گواهی بر تبانی(ایران/اسد با داعش) است».

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.