ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 25530
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۷:۰۸
  • 214 بازدید
  • ارسال توسط :
ارتش سوریه یورش داعش در دیرالزور را دفع کرد

ارتش سوریه یورش داعش در دیرالزور را دفع کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از العهد، منابع وابسته به گروههای مسلح در سوریه از درگیری میان گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه با نیروهای سوریه دموکراتیک در محور روستای کفر خاشر در حومه شمالی حلب خبر دادند. در همین حال شبکه المیادین از زخمی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از العهد، منابع وابسته به گروههای مسلح در سوریه از درگیری میان گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه با نیروهای سوریه دموکراتیک در محور روستای کفر خاشر در حومه شمالی حلب خبر دادند.

در همین حال شبکه المیادین از زخمی شدن عبدالله المحیسنی از سرکرده های هیئت تحریر الشام خبر داد و اعلام کرد: خودرو حامل عبدالله المحیسنی در نزدیکی معره النعمان در حومه ادلب هدف تیراندازی قرار گرفته است.

از سوی دیگر منابع سوری از دفع یورش گروههای تروریستی در مناطقی در حومه السویدا و وارد آمدن خسارات و تلفات سنگین به تروریستها خبر دادند.

نیروهای ارتش سوریه بر منطقه تل الفری در شرق الصوانه در ۲۵ کیلومتری حومه شرقی حمص پس از درگیری های سنگین با داعش مسلط شدند. در این عملیات ارتش سوریه شمار زیادی از تروریستها به هلاکت رسیدند و ادوات آنها منهدم شد.

در همین حال ارتش سوریه و متحدانش، یورش داعش را در ام عبود و السیریاتل در دیرالزور دفع کردند. در جریان درگیری ها از انواع سلاح های میان برد و سنگین استفاده شد. ارتش سوریه با موشک هدایت شونده یک خودرو بمبگذاری شده داعش را قبل از رسیدن به هدف منهدم کرد.

جنگنده های ارتش سوریه نیز مواضع داعش را در البانوراما و شرق مدرسه البانوراما هدف قرار دادند. در اطراف البانوراما درگیری های سنگین میان ارتش سوریه و داعش رخ داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.