ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 25532
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶
  • 71 بازدید
  • ارسال توسط :
ناگفته‌های روز ترور از زبان یک نماینده/ نجات معجزه‌آسای یک کارمند در دفتر نماینده شاهین‌شهر/ 2030 آخرین کار محوله به 2 شهید مجلس

ناگفته‌های روز ترور از زبان یک نماینده/ نجات معجزه‌آسای یک کارمند در دفتر نماینده شاهین‌شهر/ 2030 آخرین کار محوله به 2 شهید مجلس

گروه سیاسی: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به نجات معجزه‌آسای یک کارمند از میان سه نفر حاضر در دفترش، ناگفته‌هایی از روز ترور را برملا کرد و گفت: سند 2030 و مغایرت آن با اصول قانون اساسی آخرین موضوع محوله به اعضای دفترم بود که از میان سه نفر حاضر در […]

گروه سیاسی: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به نجات معجزه‌آسای یک کارمند از میان سه نفر حاضر در دفترش، ناگفته‌هایی از روز ترور را برملا کرد و گفت: سند 2030 و مغایرت آن با اصول قانون اساسی آخرین موضوع محوله به اعضای دفترم بود که از میان سه نفر حاضر در دفترم 2 نفر شهید و نفر سوم با مخفی شدن پشت، نجات یافت.

ناگفته‌های روز ترور از زبان یک نماینده/ نجات معجزه‌آسای یک کارمند در دفتر نماینده شاهین‌شهر/ 2030 آخرین کار محوله به 2 شهید مجلس 

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به حادثه تروریستی روز چهارشنبه و به شهادت رسیدن 2 کارمند دفترش گفت: در دفتر اینجانب سه نفر حضور داشتند حجت‌الاسلام سید مهدی تقوی، زارعی مسئول دفتر و رضایی مشاور حقوقی اینجانب.

وی بابیان اینکه دفترش در طبقه چهارم ساختمان اداری مجلس قرار دارد، افزود: اینجانب یک ربع قبل از حمله داعش به ساختمان مجلس، در دفتر کارم حضور داشتم و جلسه‌ای با اعضای دفترم داشتم که کاری به آن‌ها سپردم تا انجام دهند که سپس برای حضور در صحن مجلس، دفتر را ترک کردم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به آخرین موضوع کاری که به حجت‌الاسلام تقوی و زارعی و رضایی سپرد، گفت: اینجانب از منتقدان سند 2030 هستم و آن را خلاف اصل 77، 125 و دیگر اصول قانون اساسی و اسناد بالادستی آموزش‌وپرورش کشور می‌دانم و به همین دلیل خواستار لغو آن شدم.

حاجی دلیگانی اضافه کرد: در همین راستا از اینجانب خواسته شد تا مستندات قانونی و مغایرت این سند با اصول قانون اساسی را مشخص و ارائه کنم که اینجانب صبح روز چهارشنبه در جلسه‌ای با اعضای دفترم این کار را به این دوستان واگذار کردم که این عزیزان مشغول بررسی این موضوع بودند که اینجانب از جمعشان رفتم.

وی بابیان اینکه یک ربع از رفتنش تروریست‌ها به مجلس حمله کردند، گفت: تروریست‌ها بعد از ورود به طبقه چهارم این ساختمان، با درب‌های بسته دفاتر کار نمایندگان روبرو می‌شوند که به سمت این درها شلیک می‌کنند و درها را به رگبار می‌بندند.

ناگفته‌های روز ترور از زبان یک نماینده/ نجات معجزه‌آسای یک کارمند در دفتر نماینده شاهین‌شهر/ 2030 آخرین کار محوله به 2 شهید مجلس 

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس افزود: تروریست‌ها، با گلوله مغزی درب ورودی اتاق اینجانب را هدف قرار داده و وارد اتاق می‌شوند.

حاجی دلیگانی گفت: تروریست‌ها بعد از ورود، حجت‌الاسلام سید مهدی تقوی و آقای زارعی مسئول دفتر اینجانب را به شهادت رساندند اما آقای رضایی مشاور حقوقی اینجانب پشت در مخفی شد و تروریست‌ها وی را ندیدند و وی بعد از کشته شدن تروریست‌ها از اتاق خارج شد و نجات یافت.

وی با اشاره به فیلمی که تروریست‌ها از دفتر کارش منتشر کردند، افزود: وقتی اینجانب فیلم را دیدم، متوجه شدم که تروریست‌ها وارد دفتر اینجانب شدند و 2 همکارم را به شهادت رساندند.

نماینده شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خصوصیات کارمندان دفتر کارش گفت: این 2 شهید از یادگاران دوران دفاع مقدس و جانبازان جنگ تحمیلی و مشتاقان شهادت و لایق آن بودند.

حاجی دلیگانی بابیان اینکه این 2 شهید بارها برای نظام و انقلاب جان‌فشانی کردند، افزود: بر اساس همین حس فداکاری و ایثارگری که داشتند، از هیچ کمکی به مردم دریغ نمی‌کردند.

وی بابیان اینکه این 2 شهید نسبت به مسائل روز، رهنمودهای مقام معظم رهبری و امام راحل بصیرت داشته و بسیار مقید عمل می‌کردند، گفت: خود شاهد رعایت حلال و حرام در رفتارهای این همکاران بودم و تلاش داشتند مالی که بدست می‌آورند حلال و بر اساس کاری باشد که انجام می‌دهند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بابیان اینکه بخشش و بذل مال از دیگر خصوصیات این 2 همکارش بوده، گفت: شهید زارعی که مسئولیت دفتر را بر عهده داشت، کارهای مردم و امورات آن‌ها را تا خصوص نتیجه دنبال می‌کرد و طوری پیگیر این کارها می‌شد که انگار برای برادر و یا فرزند خود کار می‌کند و در ماه مبارک رمضان تا دیروقت هم در محل کار حضور داشت و مشغول پیگیری کارهای مردم می‌شد.

حاجی دلیگانی افزود: این شهید حتی با خودروی شخصی پیگیر کارهای مجلس می‌شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.