ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 25558
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۴۲
  • 202 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته شدن دو آموزگار چینی به دست داعش

کشته شدن دو آموزگار چینی به دست داعش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، تارنمای گلوبال تایمز چین این خبر را روز جمعه به نقل از «اعماق» رسانه مرتبط به گروه داعش اعلام کرد.رسانه های پاکستانی در تاریخ چهارم خرداد ماه جاری در گزارشی از ربوده شدن دو زوج جوان چینی در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، تارنمای گلوبال تایمز چین این خبر را روز جمعه به نقل از «اعماق» رسانه مرتبط به گروه داعش اعلام کرد.
رسانه های پاکستانی در تاریخ چهارم خرداد ماه جاری در گزارشی از ربوده شدن دو زوج جوان چینی در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان خبر داده و اعلام کردند که تعدادی افراد ناشناس و مسلح با لباس مبدل پلیس این دو نفر را به زور اسلحه سوار یک خودرو کردند و به محل نامعلومی متواری شدند.
گزارش تارنمای چینی حاکیست که مسئولان ایالتی بلوچستان تلاش دارند تا خبر کشته شدن شهروندان چینی به دست داعش را تایید کنند.
انتشار این خبر در حالی صورت می گیرد که هنوز وزارت امور خارجه چین و سفارت این کشور در اسلام آباد در این مورد اظهار نظری نکرده اند.
چین با کشور پاکستان تفاهمنامه اقتصادی زیادی از جمله راه اندازی یک کریدور اقتصادی به ارزش 57 میلیارد دلار را امضا کرده است و به همین خاطر بسیاری از شهروندان چینی در آن کشور مشغول به فعالیت هستند و کشته شدن دو آموزگار چینی می تواند تلاش های اسلام آباد به منظور تامین آنان در این کشور بویژه در منطقه بلوچستان را زیر سوال ببرد.
طرح راهروی اقتصادی مشترک چین – پاکستان، مهم ترین و بزرگ ترین طرح همکاری میان دو کشور است که اجرای پروژه های مختلف این طرح، در موارد متعدد با مشکلاتی از سوی تروریست ها مواجه شده است.
آساق**1597*انتشاردهنده:فرهاد راستی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.