ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 25567
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱:۵۶
  • 146 بازدید
  • ارسال توسط :
بازرس کل پلیس مالزی: حضور حماس در مالزی مشکلی ندارد

بازرس کل پلیس مالزی: حضور حماس در مالزی مشکلی ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، ‘خالد ابوبکر’ بازرس کل پلیس مالزی عصر پنجشنبه در گفت وگویی در ‘بوکیت امان’ مرکز پلیس این کشور، گفت: اگر آنها صلح آمیز بیایند و هیچ مشکلی ایجاد نکنند، دیگر چه مساله ای وجود دارد؟ ما مشکلی نداریم. اینجا یک کشور آزاد است. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، ‘خالد ابوبکر’ بازرس کل پلیس مالزی عصر پنجشنبه در گفت وگویی در ‘بوکیت امان’ مرکز پلیس این کشور، گفت: اگر آنها صلح آمیز بیایند و هیچ مشکلی ایجاد نکنند، دیگر چه مساله ای وجود دارد؟ ما مشکلی نداریم. اینجا یک کشور آزاد است. ما هر کسی که مشکلی برای ما ایجاد نکند را می پذیریم.
به نوشته روز جمعه تارنمای روزنامه ‘سان دیلی’، وی همچنین گزارش هایی را که نشان می دهد یک فرمانده حماس در مالزی است، رد کرد.
بازرس کل پلیس مالزی همچنین این سئوال را طرح کرد: مدرکی که نشان دهد آنها در اینجا هستند، وجود ندارد، اما با این وجود، مشکل چیست؟
براساس این گزارش، منابع خبری رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه مدعی شدند ‘صالح العاروری’ فرمانده حماس پس از اینکه تنش های قطر با عربستان سعودی و چند کشور عربی دیگر افزایش یافت، از قطر اخراج شد و در مالزی حضور دارد.
همچنین ادعا شده بود ‘صالح العاروری’ و چند تن دیگر از مقامات حماس قطر را ترک کرده اند.
حماس به طور آشکار این ادعا که مقامات رسمی آن مجبور به ترک قطر شده اند را انکار کرده است.
در عین حال، بازرس کل پلیس مالزی نسبت به مالزیایی ها هشدار داده است که در ماه رمضان که احتمال انجام حملات تروریستی توسط گروه تروریستی داعش بالاتر است، بیشتر مراقب باشند.
وی گفت: تروریست های داعش ماه مقدس رمضان را به عنوان زمان جهاد می شناسند و معتقدند که پاداش بیشتری کسب می کنند. به همین دلیل است که شاهد افزایش این فجایع در سراسر جهان و برای مثال در لندن و تهران هستیم. به همین دلیل ما باید در ماه رمضان هوشیار باشیم تا چنین اتفاق هایی در کشور ما رخ ندهد.
‘خالد ابوبکر’ افزود که در تعطیلات پایان ماه رمضان حدود 40 هزار نیروی پلیس بعلاوه هشت هزار افسر ترافیک جاده ای به خدمت مشغول هستند.
وی تصریح کرد که علاوه بر این نیروها، نیروهای دیگری نیز به صورت آماده باش هستند و هیچ یک از این افراد اجازه ندارند در طول این ایام به مرخصی بروند، زیرا نیاز است که ما برای مقابله با تهدیداتی از قبیل داعش آمادگی داشته باشیم.
آساق**241**1611**انتشاردهنده: رضاپیمان یغمایی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.