ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 25585
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۵:۲۶
  • 174 بازدید
  • ارسال توسط :
هنرجویان هنرستان های البرزدرجشنواره مهارت های هنری منتخب کشوری شدند

هنرجویان هنرستان های البرزدرجشنواره مهارت های هنری منتخب کشوری شدند

عباس سلطانیان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مرحله اول این جشنواره کشوری 12 اثر از هنرجویان هنرستان های شاخه کار دانش استان البرز برتر شناخته شد.وی اظهار کرد: در این جشنواره هنرجویان هنرستان های کاردانش، شهید محمودی منش در رشته عکاسی ، شهید آخوندی در رشته گرافیک و آینده سازان […]

عباس سلطانیان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مرحله اول این جشنواره کشوری 12 اثر از هنرجویان هنرستان های شاخه کار دانش استان البرز برتر شناخته شد.
وی اظهار کرد: در این جشنواره هنرجویان هنرستان های کاردانش، شهید محمودی منش در رشته عکاسی ، شهید آخوندی در رشته گرافیک و آینده سازان در رشته چهره سازی از آموزش و پرورش ناحیه یک کرج حائز رتبه برتر شدند.
وی بیان کرد: در جشنواره مهارت های هنری هنرجویان هنرستان های شهید ثانی در رشته طراحی و بسته بندی ،باغچه بان با دو اثر در رشته رودوزی سنتی از آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج به رتبه برتر دست یافتند.
وی تصریح کرد: از آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج نیز هنر جویان هنرستان های کاردانش امامت 1 در رشته طلا و جواهر سازی ،و بعثت 7 در دو رشته نگارگری و طراحی فرش رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص دادند.
وی ادامه داد: در این جشنواره کشوری آثار هنرجویان هنرستان های کاردانش نور در رشته معرق از کرج 2 ، شهدای مکه در رشته طراحی از ساوجبلاغ و فلق در رشته فرش از آموزش و پرورش نظرآباد برتر شناخته شد.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز هدف از برگزاری این جشنواره کشوری را تشویق و ترغیب دانش آموزان در تقویت بنیه علمی و کاربردی خود و همچنین ارتقاء سطح کیفی آموزش های مهارتی در بالابردن دانش و روحیه نوآوری هنرآموزان ذکر کرد.
سلطانیان ارج نهادن به ارزش های فرهنگی و هنری ایران زمین ، ایجاد انگیزه و هدایت دانش آموزان به سمت انتخاب رشته های مختلف شاخه کاردانش بر حسب علاقه و توانمندی ، گسترش فرهنگ کارآفرینی و ارزیابی توانمندی علمی و مهارتی هنرجویان در قالب رقابت های کشوری را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد.
وی اضافه کرد:جشنواره مهارت های هنری شاخه کاردانش برای هنرجویان سال سوم هنرستان های کاردانش برگزار می شود و این هنرجویان در 33 رشته هنری به رقابت می پردازند.
وی تاکید کرد: مرحله نهایی این جشنواره کشوری ،تابستان 96 در استان گلستان برگزار می شود.
استان البرز 440 هزار دانش آموز دارد.
2819 /1535حبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.