ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 25608
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۲۰
  • 499 بازدید
  • ارسال توسط :
جریان غرب به دنبال عوض کردن جای شهید و جلاد است

جریان غرب به دنبال عوض کردن جای شهید و جلاد است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر ایمانی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با صبح توس؛ اظهار کرد: وقتی داعش مسئولیت حمله تروریستی دیروز مجلس را بر عهده می گیرد یعنی کسانی که داعش را تقویت کردند و بوجود آوردند تا به امروز می توانستند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر ایمانی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با صبح توس؛ اظهار کرد: وقتی داعش مسئولیت حمله تروریستی دیروز مجلس را بر عهده می گیرد یعنی کسانی که داعش را تقویت کردند و بوجود آوردند تا به امروز می توانستند داعش را نابود کنند و نکردند که در رأس آن آمریکا با هزینه کشورهای مرتجع منطقه است.

 

وی با بیان اینکه حمله دیروز ناشی از این ائتلاف است گفت: یکی از بزرگ ترین فاکتورهای مهم در کشور که موجب آرامش روانی جامعه و دارای تبعات اقتصادی می‌باشد، داشتن امنیت است؛ به عنوان مثال کشور عراق با آن همه درآمدهای نفتی به دلیل نداشتن امنیت کامل کشور دارای مشکل در عرصه اقتصادی است لذا امنیت در هر کشوری چه پیشرفته چه توسعه نیافته دارای اهمیت است.

 

این کارشناس مسائل سیاست خارجی افزود: در زمینه تأمین امنیت نظریاتی متفاوت وجود دارد، مانند اینکه باید در کنار مرزها با عوامل مخل امنیت مبارزه کنیم و بر همین اساس با هرگونه حضور نیروهای امنیتی در خارج از مرزها مخالفت می‌شد.

 

وی با بیان اینکه حاکمیت جمهوری اسلامی این نظریه را پیگیری می‌کند که برای تأمین امنیت کشور و منطقه باید با تروریست‌ها خارج از مرزها بر اساس آموزه‌های نهج البلاغه مبارزه کنیم تصریح کرد: مرتبا این نظریه دوم در سال‌های گذشته دچار شبهه افکنی شده است که چرا ما در عراق و سوریه فعالیت داریم.

 

ایمانی گفت: عملیات‌های تروریستی دیروز در کشور خط بطلانی بر نظریه اول و اینکه باید در مرزهای داخلی به مبارزه بپردازیم، بود لذا اگر ما با تروریست‌ها در خارج از کشور مبارزه نداشته باشیم باید در کنار مجلس شورای اسلامی با تروریست‌ها به مبارزه بپردازیم.

 

وی با تأکید بر این مطلب که این شبهه از ذهن مردم و برخی نیروهای سیاسی پاک شد و دلیل حضور حاج قاسم سلیمانی و نیروهای مدافع حرم بر همگان روشن شد خاطرنشان کرد: بخش عمده ای از امنی کشور مربوط به جان فشانی های رزمندگان در سوریه و عراق بوده است که از نفوذ تروریست ها جلوگیری کرد.

 

تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار کرد: سپاه نیروی ارزشمند و بی نظیر در جهان با قدرت عمل بالا در مواقع سخت و پیچیده است که لطف بزرگ الهی محسوب می شود و البته مردمی که دیروز ترقه بازی تروریست‌ها را به سخره گرفتند به پشتوانه نیروی عظیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 

وی ضمن تأکید بر اقدامات دیپلماتیک جدی باتوجه به اینکه کشورهای حامی تروریست و «ام‌المحاربین» از موضع مقابله با تروریسم به کشور ایران اتهامات تروریستی می زنند افزود: باید در عرصه های مختلف دیپلماتیک تلاش جدی در مبارزه با تروریست و فرهنگ تروریست پرور داشته باشیم چراکه جریان غرب و ارتجاع عرب در صددند جای شهید و جلاد را عوض کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.