ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 25661
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۷:۳۶
  • 210 بازدید
  • ارسال توسط :
دفتر یادبود شهدای حملات تروریستی تهران در حیدرآباد هند گشوده شد

دفتر یادبود شهدای حملات تروریستی تهران در حیدرآباد هند گشوده شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، تعدادی از دیپلمات ها و مقامات حیدرآباد در جنوب هند با حضور در محل سرکنسولگری وثبت یادداشت در دفتر یادبود ویژه، تاسف و همدردی عمیق خود را با خانواده شهدای مظلوم حملات تروریستی اعلام کردند.این دفتر یادبود که به مناسبت شهادت 17 نفر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، تعدادی از دیپلمات ها و مقامات حیدرآباد در جنوب هند با حضور در محل سرکنسولگری وثبت یادداشت در دفتر یادبود ویژه، تاسف و همدردی عمیق خود را با خانواده شهدای مظلوم حملات تروریستی اعلام کردند.
این دفتر یادبود که به مناسبت شهادت 17 نفر از هموطنان گشوده شده تا عصر امروز در محل سرکنسولگری ایران در حیدرآباد مفتوح خواهد بود.
‘سوشما سواراج’ وزیر خارجه هند بعد ازظهر چهارشنبه در تماس تلفنی با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان حمله های تروریستی درتهران را به شدت محکوم کرد.
جمعیت علمای هند، مجمع مدیران حوزه های علمیه و مدارس دینی این کشور و تعدادی از اعضای پارلمان هند با صدور بیانیه های جداگانه ای با محکوم کردن حمله های تروریستی در تهران همدردی خود را با مردم ایران اعلام کردند.
در دو حمله تروریستی جداگانه روز چهارشنبه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 نفر شهید و تعدادی نیز مجروح شدند.
گروهک تروریستی داعش مسئولیت حمله به ساختمان مجلس و حرم امام(ره) را بر عهده گرفته است.
به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران پلیس حرم مطهر امام خمینی(ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد. سه مهاجم به ساختمان مجلس نیز در جریان درگیریها به هلاکت رسیدند.
وزارت اطلاعات با افشای هویت و عکس ترویست ها اعلام کرد که تیم عملیاتی داعش که در عملیات تروریستی حرم مطهر و مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند پنج نفر از عناصر تروریست سابقه دار وابسته به گروه های وهابی و تکفیری بودند که پس از جذب توسط گروهک تروریستی داعش، از کشور خارج شده و در جنایات این گروهک تروریستی در موصل و رقه مشارکت داشتند.
مراسم تشییع پیکرهای پاک این شهدا امروز – جمعه – در تهران برگزار می شود.
آساق**انتشار دهنده:احمدعلی خلیل نژاد

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.