ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 25665
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۷:۳۸
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
واکنش یک انجمن سینمایی به حمله‌های تروریستی تهران

واکنش یک انجمن سینمایی به حمله‌های تروریستی تهران

فرشته طائرپور ـ رئیس انجمن کارفرمایی تهیه‌کنندگان (اکت) ـ در متن پیام خود نوشته است:‌ «ایران و ایرانی نمی‌توانند منشأ طراحی و اجرای اقدامات تروریستی باشند. تروریسم، مولود نحسی است که در سرزمین‌های بی‌مرز و بی‌هویت تکفیر و کینه به دنیا آمده و خارج از جغرافیای تمدن‌ها و فرهنگ‌های صلح‌طلب، رشد کرده و تجهیز شده […]

فرشته طائرپور ـ رئیس انجمن کارفرمایی تهیه‌کنندگان (اکت) ـ در متن پیام خود نوشته است:‌ «ایران و ایرانی نمی‌توانند منشأ طراحی و اجرای اقدامات تروریستی باشند. تروریسم، مولود نحسی است که در سرزمین‌های بی‌مرز و بی‌هویت تکفیر و کینه به دنیا آمده و خارج از جغرافیای تمدن‌ها و فرهنگ‌های صلح‌طلب، رشد کرده و تجهیز شده است.»

او ادامه داده است: «این موجود شوم، امروز خصم مشترک همه ملت‌ها و همه کشورهاست و جز با هشیاری، همسویی و همکاری همه جوامع قربانی‌داده، تضعیف و ریشه‌کن نمی‌شود. بی‌تردید مقابله با این دشمن مشترک، اولین لازمه‌اش افزایش وحدت در داخل هر جامعه است تا آحاد آن متحد و متفق، حضوری موثر در میدانی به وسعت جهان داشته باشند.»

رئیس انجمن کارفرمایی تهیه‌کنندگان (اکت)  اظهار کرده است: «با اعلام انزجار از هرگونه اقدام تروریستی در هرجای جهان، یاد شهیدان حملات تروریستی اخیر در تهران را گرامی می‌داریم و با همه داغداران این حوادث، اعلام همدردی می‌کنیم.»

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.