ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 25726
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
  • 445 بازدید
  • ارسال توسط :

چگونگی دستگیری عناصر مظنون به همکاری با داعش در لارستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا ، علی‌ القاصی‌مهر، عصر جمعه 19 خرداد در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اشراف امنیتی موجود در استان فارس، تعداد ۷ نفر در شهرستان لارستان دستگیر شدند. وی با بیان اینکه اقلام مختلف ممنوعه از این افراد کشف شده و در حال […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا ، علی‌ القاصی‌مهر، عصر جمعه 19 خرداد در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اشراف امنیتی موجود در استان فارس، تعداد ۷ نفر در شهرستان لارستان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه اقلام مختلف ممنوعه از این افراد کشف شده و در حال تحقیق و بررسی درخصوص وابستگی این افراد هستیم، گفت: وابستگی این افراد به گروهک تروریستی داعش تا این لحظه مشخص نیست و در حال تحقیق و بررسی هستیم.

القاصی‌مهر یادآور شد: تمامی اخبار در این راستا باید با تائید مقام قضایی باشد و هیچ سازمانی حق اطلاع‌رسانی در این راستا را ندارد.

وی با اشاره به پرونده عوامل دستگیر شده داعش در ایام تاسوعا و عاشورا نیز گفت: دادگاه این افراد در تاریخ ۱۷ خرداد برگزار شده اما به دلیل آنکه نیازمند تحقیقات بودیم، زمان دیگری برای بررسی مشخص شده است.

رئیس کل دادگستری فارس تاکید کرد: به‌طور حتم حکم این افراد نیز تاپایان خردادماه صادر می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.